jeg tror jeg er ulykkelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. september 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

har længe gået og spekuleret på, om jeg var lykkelig. kunne ikke helt finde ud af, om den måde jeg havde det på med kæreste og livet, bare var sådan det skulle være når man havde været sammen meget længe.

sidder så og stener lidt facebook, og falder over en status der siger "ej hvor jeg bare elsker livet", og så tager jeg mig selv i at tænke, "gid jeg havde det sådan".

jeg savner godt nok den gang hvor man bare følte, at man var uovervindelige, og intet kunne slå en til jorden.

nu synes jeg at jeg kæmper, hver dag jeg står op, så glæder jeg mig allerede til, at jeg skal i seng igen. sådan skal livet vel ikke være.

har længe overvejet at gå fra min kæreste, men er bange for, hvis det ikke er det rigtige. selvom det sikkert er det rigtige.

ja, ville egentlig ikke særlig meget med det her indlæg, har nok bare brug for at komme ud med noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Hej piger

har længe gået og spekuleret på, om jeg var lykkelig. kunne ikke helt finde ud af, om den måde jeg havde det på med kæreste og livet, bare var sådan det skulle være når man havde været sammen meget længe.

sidder så og stener lidt facebook, og falder over en status der siger "ej hvor jeg bare elsker livet", og så tager jeg mig selv i at tænke, "gid jeg havde det sådan".

jeg savner godt nok den gang hvor man bare følte, at man var uovervindelige, og intet kunne slå en til jorden.

nu synes jeg at jeg kæmper, hver dag jeg står op, så glæder jeg mig allerede til, at jeg skal i seng igen. sådan skal livet vel ikke være.

har længe overvejet at gå fra min kæreste, men er bange for, hvis det ikke er det rigtige. selvom det sikkert er det rigtige.

ja, ville egentlig ikke særlig meget med det her indlæg, har nok bare brug for at komme ud med noget

Anmeld

14. september 2013

tweety2060

til dig!!,
Ved ikke helt hvad jeg skal sige....
Hvor længe har I været sammen? Hvad laver I sammen og iver for sig? Hvad gør dig lykkelig og ulykkelig?? hvad gør din kæreste som gør dig lykkelig eller ulykkelig?

Jeg har været sammen med manden i snart 15 år og hverdagen er slået ind med job indkøb, tv barn mm. Jeg savner det spontane men elsker også vanerne... Jeg er selv en skovl til at være spontan... Og jeg kan godt blive misundelig over andre er SÅ spontane og gør hvad der falder dem ind... Men jeg er helles ikke typen der kunne rejse et halv år til afrika... Men jeg elsker den kærlighed min mand giver mig, trygheden, kys, blik og kærlig berøring...

Vi har alle forskellige håb, ønsker og krav til vores liv og Måske skal du finde fordele \ulemper ved jeres forhold og så tage en beslutning
Pøj pøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.