Har brug for hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
9 svar
3 synes godt om
14. september 2013

Anonym trådstarter

Er det nogen af jer som f.eks. testede negativt i uge 3+5 men alligevel var gravide og testede postivt 4+0 eller senere? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2013

LilleSmølf

Anonym skriver:

Er det nogen af jer som f.eks. testede negativt i uge 3+5 men alligevel var gravide og testede postivt 4+0 eller senere? 

Der er nogen, der kan teste positivt nærmest før befrugtning og så er der dem, der ikke kan teste positivt før laaangt senere i graviditeten.

Mener at have læst at i 3+5 er der omkring 60% der kan tæste positiv så det efterlader jo 40% der ikke kan.

Jeg vil anbefale at vente til 4+0 (jeg ved godt det er nemmere sagt end gjort) og teste igen. Den kan sagtens nå at blive positiv.

Held og lykke

Anmeld

14. september 2013

Line8700

Jeg testede da jeg var gået 2 dage over tid, og den var negativ, testede igen da jeg var gået 5 dage over tid, og den var positiv Og har nu den dejligste lille søn. 

Anmeld

14. september 2013

Anonym trådstarter

LilleSmølf skriver:

Der er nogen, der kan teste positivt nærmest før befrugtning og så er der dem, der ikke kan teste positivt før laaangt senere i graviditeten.

Mener at have læst at i 3+5 er der omkring 60% der kan tæste positiv så det efterlader jo 40% der ikke kan.

Jeg vil anbefale at vente til 4+0 (jeg ved godt det er nemmere sagt end gjort) og teste igen. Den kan sagtens nå at blive positiv.

Held og lykke

Tak for dit svar

ja det er super svært at vente, og det kribler i maven for at vide det 

puha, så håber jeg at jeg er en af de 40% kvinder der først kan teste positivt senere hihi.

Anmeld

14. september 2013

Anonym trådstarter

Line8700 skriver:

Jeg testede da jeg var gået 2 dage over tid, og den var negativ, testede igen da jeg var gået 5 dage over tid, og den var positiv Og har nu den dejligste lille søn. 

Tak for dit svar, dejligt at hører at jeg stadig har en chance for at være gravid!

Anmeld

14. september 2013

Line8700

Anonym skriver:

Tak for dit svar, dejligt at hører at jeg stadig har en chance for at være gravid!

Var så lidt.  

for dig 

Anmeld

14. september 2013

Kløver

Ja jeg har testet sent i begge graviditeter, den ene dog med en del rod, så ved ikke hvor langt jeg var, testede positivt med den første 4+6 tror jeg det var

Anmeld

14. september 2013

Anonym trådstarter

Line8700 skriver:

Var så lidt.  

for dig 

Mange tak

Anmeld

14. september 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Ja jeg har testet sent i begge graviditeter, den ene dog med en del rod, så ved ikke hvor langt jeg var, testede positivt med den første 4+6 tror jeg det var

godt at hører

Har nemlig haft en del symptomer, så derfor testede jeg idag, men den var negativ, og så var jeg bange for at den ikke ville kunne nå at blive positiv, men der er jo håb forude!

Anmeld

15. september 2013

Kløver

Anonym skriver:

godt at hører

Har nemlig haft en del symptomer, så derfor testede jeg idag, men den var negativ, og så var jeg bange for at den ikke ville kunne nå at blive positiv, men der er jo håb forude!

Kan den sagtens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.