Positiv, negativ, positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
4 svar
2 synes godt om
14. september 2013

DMuslimah

Er en smule forvirret.
Min sidste mens sluttede d. 15-8, og har kunne teste svagt positiv siden d. 30-8 og indtil igår hvor den var negativ og også igen imorges. Hmm? Hvad sker der lige? Forventer min mens imorgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2013

DMuslimah

DMuslimah skriver:

Er en smule forvirret.
Min sidste mens sluttede d. 15-8, og har kunne teste svagt positiv siden d. 30-8 og indtil igår hvor den var negativ og også igen imorges. Hmm? Hvad sker der lige? Forventer min mens imorgen.

Fejl. Min mens startede d. 15-8 og sluttede d. 20-8, sorry. Plejer at få min mens d. 20 hver måned, men sidste måned kom den jo så d. 15, 5dage før tid.

Anmeld

14. september 2013

Ayasmor

DMuslimah skriver:

Er en smule forvirret.

Når du har testet så tidligt kan der desværre være risiko for, at dine positive tests har vist en bio-graviditet. Krydser fingrer for, at mens udebliver i morgen

Anmeld

14. september 2013

DMuslimah

Spørger måske dumt, men er der intet man kan gøre for at det sætter sig fast (igen hvis det nu har sat fast men givet slip) eller gøre noget for at det kan nå at sætte sig fast?

Anmeld

14. september 2013

DMuslimah

Erstatter en bio mens eller kan min mens blive forsinket pga det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.