Molo storm regnbue.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

831 visninger
8 svar
6 synes godt om
14. september 2013

Muhmi

Hvad synes I? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2013

Muhmi

Muhmi skriver:

Hvad synes I? 

Nu her er det lidt bedre fordi det er helt tørt

Anmeld

14. september 2013

Nadia&Daniel

Muhmi skriver:

Nu her er det lidt bedre fordi det er helt tørt

Synes faktisk at det er skønt 

Anmeld

14. september 2013

Muhmi

Nadia&Daniel skriver:

Synes faktisk at det er skønt 

Hehe... Det er jeg da glad for at høre, det er lidt ærgerligt at man ikke kan se dybden i maleriet på billederne... Men har prøvet at fange det... Det gør nemlig at det ikke bare er klatmaleri, men der er tekstur i det

Anmeld

14. september 2013

Muhmi

Nogle der ikke bryder sig om det og må jeg høre hvorfor? Jeg bliver ikke ked, vil meget gerne høre jeres forskellige meninger

Anmeld

14. september 2013

Dorthe1986

Muhmi skriver:

Hvad synes I? 

Jo mere jeg ser på det jo federe synes jeg det bliver faktisk Først tænkte jeg hmm... hvor skulle jeg lige have det hængende, men ved lige hvor det ville passe hen nu I mit soveværelse, for det er så dejligt energifyldt, at det ville være skønt at stå op til om morgenen

Anmeld

14. september 2013

Muhmi

Dorthe1986 skriver:

Jo mere jeg ser på det jo federe synes jeg det bliver faktisk Først tænkte jeg hmm... hvor skulle jeg lige have det hængende, men ved lige hvor det ville passe hen nu I mit soveværelse, for det er så dejligt energifyldt, at det ville være skønt at stå op til om morgenen

Jamen du køber det bare hvis det er hehehe

Men ja, jeg tænker at det nok skal kigges på et par gange for at man værdsætter det, JEG bliver i hvert fald mere og mere glad for det

Anmeld

14. september 2013

Tulipan

Synes det på afstand ligner lidt en børntegning, men når man kommer tættere på er det fedt med konturene i det, som du selv fremhæver.

Hvis du gerne vil have noget kritik, så ville jeg nok ikke have lavet farverne så meget i grundfarverne, det er lidt det der giver det børnetegning-looket på afstand. Måske leget lidt mere med farvenuancerne

Men ellers synes jeg det er et rigtig fedt billede og godt fundet på

Anmeld

15. september 2013

Muhmi

Anonym23 skriver:

Synes det på afstand ligner lidt en børntegning, men når man kommer tættere på er det fedt med konturene i det, som du selv fremhæver.

Hvis du gerne vil have noget kritik, så ville jeg nok ikke have lavet farverne så meget i grundfarverne, det er lidt det der giver det børnetegning-looket på afstand. Måske leget lidt mere med farvenuancerne

Men ellers synes jeg det er et rigtig fedt billede og godt fundet på

Hehehe tak for kritikken

Grunden til jeg har lavet den i de farver er fordi jeg er vild med molo's regnbue kollektion og de her farver er derefter

Men tak, det gror på én synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.