Bløde efter sex :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
6 svar
1 synes godt om
14. september 2013

Anonym trådstarter

Mig og manden have sex idag og havde ikke menstruation, men efter vi var færdige. Havde jeg ondt i maven og der var en lille sule blod. Også på hans tissemand. Vil sige at han ikke har den mindste i verdenen.. Skal første have det på onsdag hvis jeg ikke er gravid ... Hvad skal jeg gøre ? Tror i der er sket noget i mig..  Bløder ikke mere. det var ikke ret meget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2013

Rockertand

Anonym skriver:

kontaktfladMig og manden have sex idag og havde ikke menstruation, men efter vi var færdige. Havde jeg ondt i maven og der var en lille sule blod. Også på hans tissemand. Vil sige at han ikke har den mindste i verdenen.. Skal første have det på onsdag hvis jeg ikke er gravid ... Hvad skal jeg gøre ? Tror i der er sket noget i mig..  Bløder ikke mere. det var ikke ret meget 

Det kaldes kontaktblødning og er ganske ufarligt.
Nogle oplever det aldrig, nogle oplever det få gange, og andre igen oplever det regelmæssigt.

Anmeld

14. september 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det kaldes kontaktblødning og er ganske ufarligt.
Nogle oplever det aldrig, nogle oplever det få gange, og andre igen oplever det regelmæssigt.

Når okaj. Var helt bange for at der var sket noget i mig,  for havde aldrig prøvet det Før, så kan jeg godt stadig være gravid 

Anmeld

15. september 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Det er kontaktblødning. Hvis det gentager sig skal du kontakte lægen. Man skal altid undersøge kontaktblødning, da det kan være tegn på celleforandringer. Men bliv nu ikke forskrækket, da det er yderst sjældent, men derfor er det rart at få afkræftet alligevel

Anmeld

15. september 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Det er kontaktblødning. Hvis det gentager sig skal du kontakte lægen. Man skal altid undersøge kontaktblødning, da det kan være tegn på celleforandringer. Men bliv nu ikke forskrækket, da det er yderst sjældent, men derfor er det rart at få afkræftet alligevel

Okaj det er kun anden gang jeg har prøvede det og havde virkelig ondt i maven. Men jeg skal teste på onsdag om jeg er gravid ? Kan jeg godt stadig være det. 

Anmeld

15. september 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Okaj det er kun anden gang jeg har prøvede det og havde virkelig ondt i maven. Men jeg skal teste på onsdag om jeg er gravid ? Kan jeg godt stadig være det. 

Ja det tror ked da godt. Nogle gravide kvinder bløder igennem hele graviditeten uden at det har haft nogen som helst betydning.
Håber du er gravid

Anmeld

15. september 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Ja det tror ked da godt. Nogle gravide kvinder bløder igennem hele graviditeten uden at det har haft nogen som helst betydning.
Håber du er gravid

Tak det håber jeg også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.