Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Så lidt. Har fulgt dig gennem længere tid.
Så lidt. Har fulgt dig gennem længere tid.
Nu bliver jeg nysgerrig !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja84 skriver: Skrev div skyggestreger og lignende, og er jo relevant når du beder om erfaringer, hvilket jeg delte og du skrev selv længere nede at du ikke vidste hvad du skulle tro og derfor delte jeg mine erfaringer, og har har haft mange test, og selv teste med en svag streg eller skyggestreg inden for tid uden at være gravid
Skrev div skyggestreger og lignende, og er jo relevant når du beder om erfaringer, hvilket jeg delte og du skrev selv længere nede at du ikke vidste hvad du skulle tro og derfor delte jeg mine erfaringer, og har har haft mange test, og selv teste med en svag streg eller skyggestreg inden for tid uden at være gravid
Nårh ja på den måde. Sorry misforstod det min fejl. Tak for den erfaring
Swerg skriver: Nu bliver jeg nysgerrig !
Hehe. Du ved ikke hvem jeg er
Ikke andre der har erfaringer at dele?
Anonym skriver: Nårh ja på den måde. Sorry misforstod det min fejl. Tak for den erfaring
Maja84 skriver: Det ok undrede mig også bare, men kan godt se at mit indlæg måske kunne misforståes
Det ok undrede mig også bare, men kan godt se at mit indlæg måske kunne misforståes
sådan er det nogengange med skriftlig kommunikation
Er der andre der har erfaringer at dele?
jeps alle 4 gange skyggestreg der nærmest ikke kunne ses.
og 3 dage efter, vupti, stod jeg med en knald positiv.
jeg har ALDRIG testet falsk positiv, efter endt tiden.
den har altid været enten negativ eller positiv selvom det er skyggesteg.
Opsedase
Anonym skriver: Opsedase
hvordan ser din test ud nu?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128