Nogen fra Thisted?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
7 svar
1 synes godt om
14. september 2013

Dorthe1986

Jeg vil så gerne lære nogle flere at kende heroppe :-) har boet her i nogle år efterhånden, men da jeg har studeret i en anden by, har jeg ikke været god til at få opbygget et netværk

Ja, lidt om mig:
Er enlig mor til en dreng på snart 2,5 år,
Færdiguddannet cand.scient.bibl og er nu jobsøgende
Jeg er på vej mod de 27... Bum bum...hvad kan jeg mere fortælle..
Jeg arbejder som frivillig, og så står jeg og skal til at begynde til gospel

Skriv endelig :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

Dorthe1986

15. september 2013

Dinsen

Hejsa 

Er godt nok ikke lige fra Thisted, men arbejder i Sjørring, så er tæt på Thisted 5 dage om ugen  

Er 30 år, bor sammen med min kæreste gennem 13 år, og sammen har vi en dreng på 1 1/2 år. 

hvis du lyster ka du da skrive til mig... 

Anmeld

15. september 2013

Dorthe1986

Dinsen skriver:

Hejsa 

Er godt nok ikke lige fra Thisted, men arbejder i Sjørring, så er tæt på Thisted 5 dage om ugen  

Er 30 år, bor sammen med min kæreste gennem 13 år, og sammen har vi en dreng på 1 1/2 år. 

hvis du lyster ka du da skrive til mig... 

Hej med dig :-)

Ja det er da tæt på Thisted :-) bor du langt fra Sjørring så?

Anmeld

15. september 2013

Julie F

Dorthe1986 skriver:

Jeg vil så gerne lære nogle flere at kende heroppe :-) har boet her i nogle år efterhånden, men da jeg har studeret i en anden by, har jeg ikke været god til at få opbygget et netværk

Ja, lidt om mig:
Er enlig mor til en dreng på snart 2,5 år,
Færdiguddannet cand.scient.bibl og er nu jobsøgende
Jeg er på vej mod de 27... Bum bum...hvad kan jeg mere fortælle..
Jeg arbejder som frivillig, og så står jeg og skal til at begynde til gospel

Skriv endelig :-D