Nogen fra Thisted?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
7 svar
1 synes godt om
14. september 2013

Dorthe1986

Jeg vil så gerne lære nogle flere at kende heroppe :-) har boet her i nogle år efterhånden, men da jeg har studeret i en anden by, har jeg ikke været god til at få opbygget et netværk

Ja, lidt om mig:
Er enlig mor til en dreng på snart 2,5 år,
Færdiguddannet cand.scient.bibl og er nu jobsøgende
Jeg er på vej mod de 27... Bum bum...hvad kan jeg mere fortælle..
Jeg arbejder som frivillig, og så står jeg og skal til at begynde til gospel

Skriv endelig :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

Dorthe1986

15. september 2013

Dinsen

Hejsa 

Er godt nok ikke lige fra Thisted, men arbejder i Sjørring, så er tæt på Thisted 5 dage om ugen  

Er 30 år, bor sammen med min kæreste gennem 13 år, og sammen har vi en dreng på 1 1/2 år. 

hvis du lyster ka du da skrive til mig... 

Anmeld

15. september 2013

Dorthe1986

Dinsen skriver:

Hejsa 

Er godt nok ikke lige fra Thisted, men arbejder i Sjørring, så er tæt på Thisted 5 dage om ugen  

Er 30 år, bor sammen med min kæreste gennem 13 år, og sammen har vi en dreng på 1 1/2 år. 

hvis du lyster ka du da skrive til mig... 

Hej med dig :-)

Ja det er da tæt på Thisted :-) bor du langt fra Sjørring så?

Anmeld

15. september 2013

Julie F

Dorthe1986 skriver:

Jeg vil så gerne lære nogle flere at kende heroppe :-) har boet her i nogle år efterhånden, men da jeg har studeret i en anden by, har jeg ikke været god til at få opbygget et netværk

Ja, lidt om mig:
Er enlig mor til en dreng på snart 2,5 år,
Færdiguddannet cand.scient.bibl og er nu jobsøgende
Jeg er på vej mod de 27... Bum bum...hvad kan jeg mere fortælle..
Jeg arbejder som frivillig, og så står jeg og skal til at begynde til gospel

Skriv endelig :-D

Synger du i et godt gospelkor? Bor et stykke vej fra Thisted, men vil virkelig hellere end gerne tage turen for at komme i et godt kor. Savner så meget sammenholdet og det at møde andre på den måde.. Dog skal min bette gut lige være lidt større før jeg kan køre om aftenen. Han er kun 6 mdr og stadig afhængig af en godnatbabstår.. Men når han er færdig med det vil jeg virkeligt gerne synge igen. Der er et par kor her omkring, men vil gerne i et kor hvor folk i det mindste synger lidt rent..

Men det kunne da være fedt at mødes om og lære hinanden at kende på den måde

Anmeld

15. september 2013

Dorthe1986

Julie F skriver:

Synger du i et godt gospelkor? Bor et stykke vej fra Thisted, men vil virkelig hellere end gerne tage turen for at komme i et godt kor. Savner så meget sammenholdet og det at møde andre på den måde.. Dog skal min bette gut lige være lidt større før jeg kan køre om aftenen. Han er kun 6 mdr og stadig afhængig af en godnatbabstår.. Men når han er færdig med det vil jeg virkeligt gerne synge igen. Der er et par kor her omkring, men vil gerne i et kor hvor folk i det mindste synger lidt rent..

Men det kunne da være fedt at mødes om og lære hinanden at kende på den måde

Jeg er kun lige startet, men ja det er et godt kor :-) instruktøren er fra Aalborg og han har lige valgt at satse, på vores kor fremfor det han havde i Aalborg, fordi han mener der er potentiale her

Anmeld

15. september 2013

Julie F

Dorthe1986 skriver:

Jeg er kun lige startet, men ja det er et godt kor :-) instruktøren er fra Aalborg og han har lige valgt at satse, på vores kor fremfor det han havde i Aalborg, fordi han mener der er potentiale her

Fedt.. Hvad hedder koret? Så vil jeg lige tjekke det ud!

Anmeld

15. september 2013

Dorthe1986

Julie F skriver:

Fedt.. Hvad hedder koret? Så vil jeg lige tjekke det ud!

Thy Gospel :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.