tænker på en anden fyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
6 svar
1 synes godt om
14. september 2013

Anonym trådstarter

hmm... havde engang et lille crush på min kollega, i mens jeg havde en kæreste.
det forsvandt så igen, eller det vil sige, jeg har stadig en svag side for ham, og det har jeg haft siden jeg så ham første gang, og vil nok altid have det.

men så drømte jeg om ham for nogle nætter siden, og nu føler jeg bare det der crush er blomstret op på ny. vildt irriterende

FORDI jeg har en kæreste, sammen har vi to børn, og kollegaen forlovet.

er det okay at have sådan et lille crush? har det så dårligt med det men har jo ikke i tankerne at gøre noget ved det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2013

Anonym trådstarter

14. september 2013

B&J

jaa det er altid lovligt at gå og have lille krill i maven eller man drømmer om personen man lad det være ved det

Anmeld

14. september 2013

SD21

Det har jeg også prøvet! Jeg gik helt i panik, fordi jeg havde så dårlig samvittighed, men det gik over igen og som regel er det fordi man savner noget i sit forhold :-) - sådan var det ihvertfald for mig, jeg savnede noget spænding :-)

Anmeld

14. september 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jaa det er altid lovligt at gå og have lille krill i maven eller man drømmer om personen man lad det være ved det

så er jeg mere rolig

Anmeld

14. september 2013

Anonym trådstarter

SD21 skriver:

Det har jeg også prøvet! Jeg gik helt i panik, fordi jeg havde så dårlig samvittighed, men det gik over igen og som regel er det fordi man savner noget i sit forhold :-) - sådan var det ihvertfald for mig, jeg savnede noget spænding :-)

så er jeg mere rolig
når man har været sammen længe falder man hurtigt ind i hverdagsrutiner.. så er det nok derfor

Anmeld

14. september 2013

SD21

Anonym skriver:

så er jeg mere rolig
når man har været sammen længe falder man hurtigt ind i hverdagsrutiner.. så er det nok derfor

Ja, det gør man og man skal være rigtig opmærksom på, stadig at lave noget sammen :-) håber i finder ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.