Jeg vil lige sige at jeg godt ved at der er nogle derude som har prøvet i mange år og alt respekt til jer

Kæresten og jeg smed p-pillerne i Maj med store sommerfugle i maven for nu kunne der jo snart være en lille spirer på vej. Jeg var sikker på at det ville gå hurtigt. Vi er unge og lever meget sundt. kæresten derimod var bekymret fra starten da han har nogle bekendte som har været i behandling.
Nu kører vi på 5 måned men er kun ved cyklus nr 4. de første 2 måneder havde jeg en cyklus på 28 og 30 dage og derfra ser det bare ud til at blive længere og længere. er lige nu på dag 38. Jeg tror hver gang at jeg er gået over tid og hver gang er testen så negativ som en test overhovedet kan være. Derudover døjer jeg med kontaktblødning hvilket jo ikke er særlig motiverende for ens sexliv.
Jeg ved god at 5 måneder ikke er længe og lille nu syntes jeg også det mest frustrerende er at cyklus bare bliver længere og længere.

Andre som ikke bare havde en normal cyklus efter p-pille stop?? og hvor længe gik der så før den blev normal?
Jeg er anonym da jeg jo ikke ønsker at nogen skal vide at vi prøver
Anmeld