Forvirret :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.177 visninger
20 svar
4 synes godt om
13. september 2013

Anonym trådstarter

Hej piger. Jeg har et lille sprørgsmål, er ret forvirret med alt det her. Mig og min kæreste prøver at blive gravide  Som bare er dejligt. Men jeg har fundet ud af at jeg har en lang cyklus, hvilket er lidt irriterende... Min cyklus er på 38 dage. Min første dag i min sidste mens er den 12 august.. Og det er 33 dage siden idag. Og ville være 3+1 idag hvis jeg er gravid... Men det er over en månede siden jeg have mens, disse æggeløsningsteste Jeg har på billede. Den første er taget den 28/8 den anden er taget 29/8 og nr 3 er 30/8 og så videre ... Men efter min beregning og cyklus skulle jeg først have æg den 5 sep. Er jeg helt forkert på den ..  Undskyld den blev så langt !!!! Hjælp 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2013

l.kjoeller

du har haft ægløsning ved den 3 test  

Anmeld

13. september 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

du har haft ægløsning ved den 3 test  

Okay en hel uge før jeg rigtig skulle have det... og det er 2 uger siden idag jeg havde æggeløsning .. Hvornår kan jeg teste? Skal jeg venter til onsdag eller kan jeg gøre det nu ?? Har ingen mens fået endnu 

Anmeld

13. september 2013

Anonym trådstarter

Hjælp ????

Anmeld

13. september 2013

Astrid1984

Ud fra de test fik du jo positiv æl test den 30... Så nok cirka 14 dage efter ville du kunne teste da æl kommer 14 før næste forventet mens.

Anmeld

13. september 2013

Anonym trådstarter

14 dage efter æg er jo idag  Så kan jeg godt teste imorgen ? Min cyklus er på 38 så skulle helt ikke få mens på onsdag ... Er det rigtig det jeg siger. 

Anmeld

13. september 2013

Anonym trådstarter

Astrid1984 skriver:

Ud fra de test fik du jo positiv æl test den 30... Så nok cirka 14 dage efter ville du kunne teste da æl kommer 14 før næste forventet mens.

er det rigtig

Anmeld

13. september 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Okay en hel uge før jeg rigtig skulle have det... og det er 2 uger siden idag jeg havde æggeløsning .. Hvornår kan jeg teste? Skal jeg venter til onsdag eller kan jeg gøre det nu ?? Har ingen mens fået endnu 

du vil sandsynligvis kunne teste positiv 14 dage efter æl så i princippet nu. bare husk nogen tæster positiv senere 

Anmeld

13. september 2013

Anonym trådstarter

Astrid1984 skriver:

havde æg den 30 aug og skulle helt ikke have mens den 18 sep. Der er lang tid imellem synes jeg .. Kan jeg teste imorgen ? 

Anmeld

13. september 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

du vil sandsynligvis kunne teste positiv 14 dage efter æl så i princippet nu. bare husk nogen tæster positiv senere 

ja det er rigtig ... Men så længe mens ikke er kommet  Kan jeg være gravid ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.