Første Ord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. juli 2009

4xGreve

Daniella har idag sagt sit første ord (altså hun har sagt andre som mor, far, nej, hov, mad mm. og hun kan nynne mmm.) dette var dog det tydeligste vi har hørt hende sig og også det at hun gentager det hele tiden også igen og derfor tager vi det så som hendes første ord (vil i også tænke sådan eller?), og åbenbart også det hun har bidt mest mærke i for idag har hun ikke lavet andet end at gå og sige, skrige, råbe ja ja ja ja ja ja ja hele dagen lang hehe...

Det lyder bare super sødt nærmeste som om hun går og synger en lille sang for os...

Hvad var jeres børns første ord...?

Knus TrioeN
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2009

A.

tillykke med det..jeg vil i tænk på at det er første ord da hun kan i forvejen sige far mor osv..for mig førese ord er det som barnet har sagt først..
sikke en dejlig billede hun er bare sød

Anmeld

18. juli 2009

4xGreve

agnieszka skriver:

tillykke med det..jeg vil i tænk på at det er første ord da hun kan i forvejen sige far mor osv..for mig førese ord er det som barnet har sagt først..
sikke en dejlig billede hun er bare sød

puha så kan jeg ikke huske havd det var, for har gået og ventede på et meget tydeligt ord hvor der slet ikke var den mindste tvivl, og som hun sagde igen for ligesom at gå og øve sig eller hvad ved jeg...

så derfor tog jeg det som det første ord da hun begyndte at sige ja og at sige det hele tiden også igen...

ja er hun ikke bare dejlig... er så stolt af vores lille prinsesse...!

Anmeld

18. juli 2009

Henri84

Sååå sødt søde!
Hvor er det bare et skønt, skønt billede!!

Anmeld

18. juli 2009

A.

WiitrioeN skriver:

puha så kan jeg ikke huske havd det var, for har gået og ventede på et meget tydeligt ord hvor der slet ikke var den mindste tvivl, og som hun sagde igen for ligesom at gå og øve sig eller hvad ved jeg...

så derfor tog jeg det som det første ord da hun begyndte at sige ja og at sige det hele tiden også igen...

ja er hun ikke bare dejlig... er så stolt af vores lille prinsesse...!

ja det kender man godt at man er ikke helt sikkert om de har sagt noget eller nej..

Anmeld

18. juli 2009

Henri84

Nåeh jo, og du ved jo Elias' første ord var bøh
Hans andet ord er mam mam

Anmeld

18. juli 2009

4xGreve

Henri84 skriver:

Nåeh jo, og du ved jo Elias' første ord var bøh
Hans andet ord er mam mam

hehe det lyder også bare så sødt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.