Resultat af dagens scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
6 svar
15 synes godt om
13. september 2013

Kløver

Er så glad, havde to rigtig flotte æg, og slet ikke en masse knap så gode som sidst så sprøjterne har hjulpet, derudover havde jeg en god tyk slimhinde så nu skal jeg scannes igen mandag og så regner hun med insemination ons/torsdag
Så håber jeg bare vitaminerne har hjulpet, og min mand har super kvalitets svømmere denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2013

et-ønske

spændende spændende krydser alt hvad jeg kan, og er sikker på at din mand levere varen

Anmeld

13. september 2013

esioul

Maja84 skriver:

Er så glad, havde to rigtig flotte æg, og slet ikke en masse knap så gode som sidst så sprøjterne har hjulpet, derudover havde jeg en god tyk slimhinde så nu skal jeg scannes igen mandag og så regner hun med insemination ons/torsdag
Så håber jeg bare vitaminerne har hjulpet, og min mand har super kvalitets svømmere denne gang

Anmeld

13. september 2013

Rødhætte

Maja84 skriver:

Håber snart der er gevinst..

Anmeld

13. september 2013

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Fedt... 

Hepper på jer.. 

Anmeld

13. september 2013

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Fedt... 

Hepper på jer.. 

Tak søde

Hvordan går det hos jer

Anmeld

14. september 2013

Carina:-)

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.