Børn og fiskeoliekapsler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
4 svar
1 synes godt om
13. september 2013

Elgaard73

Må børn få almindelige fiskeolie kapsler? 

Min dreng på 21 måneder har et par gange snuppet en af mine om morgen, og han spiser dem med velbehag. Så er det at jeg tænker, at så kan han jo lige så godt få dem regelmæssigt, sammen med hans multivitamin. Men må han det? Eller skal han have en vis alder?

Nogen der har erfaring med dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Vi giver fiske olie ved at give knægten arctic cod d liver oil. Det en meget ren fiske olie med d vitamin, han elsker det og det får han sammen med hans morgen vitamin pulje som er en Børne vitamin pille

Anmeld

13. september 2013

modesty

Elgaard73 skriver:

Må børn få almindelige fiskeolie kapsler? 

Min dreng på 21 måneder har et par gange snuppet en af mine om morgen, og han spiser dem med velbehag. Så er det at jeg tænker, at så kan han jo lige så godt få dem regelmæssigt, sammen med hans multivitamin. Men må han det? Eller skal han have en vis alder?

Nogen der har erfaring med dette?

Min dreng på 2 får en om dagen og har fået det siden han var cirka et halvt år.

En undersøgelse i Søndagsavisen for nogle år siden afslørede at Matas' fiskeolie har det bedste forhold mellem de forskellige omega-syrer.

http://rebeccapersson.com/2010/12/fiskeolie-er-det-nye-sort/

Anmeld

13. september 2013

Elgaard73

skovrup skriver:

Vi giver fiske olie ved at give knægten arctic cod d liver oil. Det en meget ren fiske olie med d vitamin, han elsker det og det får han sammen med hans morgen vitamin pulje som er en Børne vitamin pille

Okay...Måske jeg skulle prøve at se lidt nærmere på det. Tak for svar.

Anmeld

13. september 2013

Elgaard73

modesty skriver:

Min dreng på 2 får en om dagen og har fået det siden han var cirka et halvt år.

En undersøgelse i Søndagsavisen for nogle år siden afslørede at Matas' fiskeolie har det bedste forhold mellem de forskellige omega-syrer.

http://rebeccapersson.com/2010/12/fiskeolie-er-det-nye-sort/

Jamen, super. Så kan jeg jo godt servere sådan en, sammen med hans vitaminpille. Var bare lidt i tvivl om han endnu var for ung/lille til at kunne tåle dem jeg spiser.

Tak for svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.