Kan det være et venskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
4 svar
1 synes godt om
13. september 2013

Anonym trådstarter

når en barndomsveinde aldrig tager intertiv til at invitere en med til diverse aktiviteter eller lignene? Det er KUN mig der overhovedet gør noget ved noget. Invitere hende på spisning, en tur på loppemarked og tager intativ til at besøge hende derhjemme. Nu er hun så lige flyttet i egen lejlighed - og har intet i forbindelse inviteret mig derud - indtil jeg fangede hende på facebook - og skrev stort tillykke med lejligheden - hvor hun skriver taktak, kom snart og se den! og jeg skriver hun bare siger til så er jeg der.. Andet har jeg ligeledes ikke hørt fra hende. Og kommer jeg nok heller ikke til - da jeg kunne se hendes tvillingsøster har skrevet på hendes væg - at det blir en vild fest de får i lejligheden - dvs indflytterfest hvor venner er inviteret ! tja, jeg må åbenbart ikke være en ven :-( jeg føler ihvertfald ikke hun giver noget. Jeg holder snart barnedåb og har egentlig ikke lyst til at invitere hende. For jeg får aldrig noget igen - selvom jeg aktiv invitere hende og invitere mig selv omme hos hende. Hun ævler dog om hun savner mig ovs - men hvorfor ialverden skriver hun så aldrig ?????! hun smækker tit byture billeder op fra diverse druk ture med en masse folk - og forskelligt, men mig har hun aldrig gidet i byen med fordi de gange vi har været sammen hvor jeg har "spurgt"  ville hun hellere sidde og hygge! Jeg må ærligtalt indrømme jeg føler mig tilside sat og alene.. Jeg synes jeg har gjort rigtig meget - inviteret og gjort ved - håbet på hun snart ville give lidt igen - men der sker intet. Og så hører man intet. Jeg valgte her til aften slette hende på facebook - da jeg kunne læse mig frem til hun skulle holde indflytterfest men jeg intet havde hørt fra hende og føler mig faktisk ikke værdsat :-(! har jeg ret eller har jeg ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2013

Frk.S

Altså hvis du kan se at hun holder indflytterfest, hvor venner er inviteret, og du ikke er inviteret, så tror jeg vist godt du kan regne med at det venskab ikke er værd at spilde mere tid på. 

Du kan jo vælge enten at bare lade det flyve og se... hvis hu stadig ikke kontakter dig, så glider det nok ud i sandet.

Du kan også vælge at konfrontere hende og høre om hun ikke ser dig som veninde længere. 

Anmeld

13. september 2013

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Altså hvis du kan se at hun holder indflytterfest, hvor venner er inviteret, og du ikke er inviteret, så tror jeg vist godt du kan regne med at det venskab ikke er værd at spilde mere tid på. 

Du kan jo vælge enten at bare lade det flyve og se... hvis hu stadig ikke kontakter dig, så glider det nok ud i sandet.

Du kan også vælge at konfrontere hende og høre om hun ikke ser dig som veninde længere. 

Ja, jeg tænker ikke hun har i sinde om at invitere mig - for festen er i morgen - og hun har været meget online i dag på facebook - men har ikke skrevet

- dog har hun været på weekend hos sine forældre som bor lige om hjørnet fra mig - og heller intet har vidst.. :-(

der er ikke mere i det :-(!

Anmeld

13. september 2013

FruK

Jeg har oplevet et par gange, at jeg følte at det kun gik den ene vej, ligesom du gør.

Jeg har på et tidspunkt valgt at trække mig og ikke tage initiativ mere. Og så er det ganske rigtigt løbet ud i sandet. Ingen sure miner, og ingen der er blevet slettet på FB. Jeg har bare valgt at tænke, st de må have noget andet i deres liv, som er vigtigere for dem, og så er det det. Og så vil jeg hellere bruge min tid på nogen, som vil mig 100%.

Det lyder som om du har gjort en stor indsats for jeres forhold. Hvis jeg var dig, så ville jeg lade hende være og satse på andre venner, som viser at de godt gider dig. Hvis hun virkelig savner dig, skal hun nok give lyd. Ellers er hun spild af din tid. 

Anmeld

13. september 2013

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Jeg har oplevet et par gange, at jeg følte at det kun gik den ene vej, ligesom du gør.

Jeg har på et tidspunkt valgt at trække mig og ikke tage initiativ mere. Og så er det ganske rigtigt løbet ud i sandet. Ingen sure miner, og ingen der er blevet slettet på FB. Jeg har bare valgt at tænke, st de må have noget andet i deres liv, som er vigtigere for dem, og så er det det. Og så vil jeg hellere bruge min tid på nogen, som vil mig 100%.

Det lyder som om du har gjort en stor indsats for jeres forhold. Hvis jeg var dig, så ville jeg lade hende være og satse på andre venner, som viser at de godt gider dig. Hvis hun virkelig savner dig, skal hun nok give lyd. Ellers er hun spild af din tid. 

Lige mine ord ! jeg har valgt helt nu

at sige det var det. Jeg har været oppe at vende denne sitaution førhen og nu gider jeg ikke blive ved :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.