Hvilken shampoo/balsam bruger du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2013

Lykke:)

Frk-S skriver:

Ja, som overskriften lyder; 

Hvilken shampoo og balsam bruger du? Og hvorfor? 

- Jeg er en af dem der køber dem der er på tilbud, men bruger ikke de helt billige mærker som Coop/xtra osv.  

Jeg bruger Matas. Enten luksus serien eller silkeprotein serien

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2013

Benjamins'mor

Det samme som dig. Køber det der er på tilbud, medmindre jeg har prøvet det før og ved det er dårligt. Og bruger ikke de billige da jeg synes de lugter mærkeligt, og deres balsam ikke gør noget godt.

Er der ikke nogen tilbud bruger jeg elida.

Anmeld

14. september 2013

Louise H.

Jeg bruger Wella eller elvital, det skifter lidt

Anmeld

14. september 2013

Kakao

Jeg bruger head & shoulders, for ellers får jeg skæl. har prøvet at skifte nogle gange:/

ungerne bruger derma, eller hvad det ellers lige er af svanemærket shampoo og manden er skaldet

Anmeld

14. september 2013

Lullaby

Head and shoulders mod skæl. Ellers får jeg svamp.

Anmeld

14. september 2013

stjernehimmel

Frk-S skriver:

- Jeg er en af dem der køber dem der er på tilbud, men bruger ikke de helt billige mærker som Coop/xtra osv.  

Dem på bud men heller ikke de helt billige som coop osv.

dog er sunsilk og den med kolibrien forbud da jeg simpelthen ik kan tåle dem.... det klør som havde man lus når det har været i....(har dog ik haft lus, men ku forstille mig det var mindst lige så modbydeligt)

Jeg har den regl at koster det over 15 kr så er det ikke et godt nok tilbud ;-)

Anmeld

14. september 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Neutral da alt andet jeg har prøvet ender med at give mig irriteret hovedbund...

kigger altid efter dem på tilbud og så bliver der hamstret så har stadig noget der er ved at være 1 år gammelt...

Anmeld

14. september 2013

LilleSmølf

Syoss, fordi jeg er allergisk over for en del ting, og når jeg så endelig finder noget jeg ikke er allergisk over for skal jeg også finde noget der lugter okay (er følsom over for lugte ).

Dove til kroppen fordi der ikke er alt muligt gejl i, som jeg slår ud over. Og så lugter det nice (:

Syoss koster 60 kr pr. flaske når det ikke er på tilbud men den kan sagtens holde er års tid ved mig da jeg bruger meget lidt af gangen og det er en ret stor flaske.

Sidst købte jeg ind på tilbud i Tyskland så har til det næste lange stykke tid

Anmeld

14. september 2013

jydeinden

bruger treseme da det er det eneste som ikke får mit hår til at være fuldkommen umuligt at rede ud.. det er pokkers dyrt når det ikke er på tilbud, men har prøvet alt muligt andet. Ville gerne bruge parfumefri da det uden tvivl ville være det bedste for min hovedbund, men så kan jeg lige så godt klippe mit hår af ville være mere smertefrit desværre

Anmeld

14. september 2013

W&M <3

Jeg bruger Paul Mitchell .. De er parfume fri også er de fantastiske .. Duftene der er i, er naturlige fra alle de natur ingredienser der er der i. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.