Ja, undskyld mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. september 2013

DMuslimah

At jeg skriver IGEN .. Håber ikke jeg mister for mange ved det

Jeg har selvf Googlet løs for at evt finde det korrekte svar lige for mig, men kunne ikke så her er jeg.

Jeg havde 3 små pletter blod i mine trusser iaftes lige inden bad. Det var så lidt at jeg skulle gnubbe for at få en smule på papiret. Vil beskrive det som ''gammelt'' blod, og synes det lugtede som mens når den er ved at slutte (som det så ud). Men der var meget meget lidt.

Skal have mens om 2dage, og plejer ALDRIG at pletbløde op til en mens. Den kommer bare styrtende på dagen. Men idag har jeg gult udflåd.

Nogle der ved om de to ting hænger sammen, eller bare har et svar?

Skal også lige siges at jeg ikke normalt bøvler med farvet udflåd. Har selvf udflåd, men det er som regel hvidt/lyst. Kan tørre det væk og så kan det ikke ses det overhovedet har været der, men det her er jo gult.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2013

stjernehimmel

det er alm hvis du er gravid?

Jeg har det os op til alm periode... men som du skriver det plejer du ikke... det kan være når ægget sætter sig, men det kan os være en rift osv....

Anmeld

13. september 2013

justagirl

sådan udflåd havde jeg også da jeg fandt ud af jeg var gravid.. men det var 1 uge inden mens.. hvis ikke 1½.. da ægget satte sig fast.. men da.. giv lige update!

Anmeld

13. september 2013

Annette A

Jeg har kun oplevet det da jeg var gravid. En pletblødning to dage før mens, så troede bare det var den der begyndte men det var altså pga graviditet. Så det kan jo være der er noget i gære hos dig.

Anmeld

13. september 2013

DMuslimah

Okay. Jamen jeg giver en update når jeg ved mere <3 Tak for svar piger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.