Shit, det gjorde nuller-naller!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2013

Muhmi

StineW79 skriver:

Ka du så se at få ringet!! Hvis ik du får det gjort i rette tid, så dækker forsikringen ik!! Og jeg syntes det lyder rigtig meget som piskesmæld! Tror mig jeg taler af erfaring!!

Ku også være en trykket ryghvirvel eller en driskus. Der ka være sket mange ting! 

Og når du så ovenikøbbet er gravid, så ska du bare tjekkes!! Vh stine

Hun frygter at hendes ks ar er ved at gå op?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Muhmi skriver:

Hun frygter at hendes ks ar er ved at gå op?

Ej ved ik lige hvorfor den lige hoppede herover, det sku ha stået i debatten til annakj, der havde slået sin nakke!! Ka så se at hun er kommet med en Update! 

Til ts i denne tråd, så håber jeg stadig at alt ser vel ud ved dig!! Vh stine

Anmeld

14. september 2013

Muhmi

StineW79 skriver:

Ej ved ik lige hvorfor den lige hoppede herover, det sku ha stået i debatten til annakj, der havde slået sin nakke!! Ka så se at hun er kommet med en Update! 

Til ts i denne tråd, så håber jeg stadig at alt ser vel ud ved dig!! Vh stine

Tænkte nok det var den debat du hentydede til

Anmeld

14. september 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Ka du så se at få ringet!! Hvis ik du får det gjort i rette tid, så dækker forsikringen ik!! Og jeg syntes det lyder rigtig meget som piskesmæld! Tror mig jeg taler af erfaring!!

Ku også være en trykket ryghvirvel eller en driskus. Der ka være sket mange ting! 

Og når du så ovenikøbbet er gravid, så ska du bare tjekkes!! Vh stine

Piskesmæld?

Jeg snakker om smerter i arret fra kejsersnit..

Anmeld

14. september 2013

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har ikke ringet, jeg er bare ikke god til det det ringen, hvis der nu ikke er noget alligevel

Men bliver det ved, så må jeg hellere, håber jeg kan trække den til Torsdag, hvor jeg skal til Jordemoder,

Idag har det ikke været så galt, og 1000 tak for bekymringen.

Nu er jeg simpelthen nødt til at skælde ud..

Et KS ar kan altså springe, og det kan slå både DIG og dit BARN ihjel! Kan du så se at få ringet til den FG og det kan kun gå for langsom.. De har alligevel ikke andet at give sig til end tage imod kvinder der er i tvivl! Sådan er du nødt til at tænke, det dur jo ikke hvis der er noget træls under opsejling!!

Go go go!!!!

Anmeld

14. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Piskesmæld?

Jeg snakker om smerter i arret fra kejsersnit..

Ja ved ik lige hvorfor mit svar til et andet indlæg hoppede herover i din debat!! 

Men er enig med de andre, i at det ik ka gå hurtigt nok med at kontakte fødegangen! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.