Min (forhåbentlige) fremtidige krop :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

769 visninger
9 svar
17 synes godt om
13. september 2013

Line&Mike

På mit uddannelsessted skulle vi fremvise fødestuen for studerende med andre uddannelser, og i den forbindelse skulle jeg have en gravid mave på .. Orh det var da hyggeligt! Kunne ikke lade være med at smile og ae maven .. og at tage et billede af den 

Glæder mig til engang at få mave på!

God weekend til jer alle 

.. Og lige et billede af den fine mave!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2013

liten-mamma

Line&Mike skriver:

På mit uddannelsessted skulle vi fremvise fødestuen for studerende med andre uddannelser, og i den forbindelse skulle jeg have en gravid mave på .. Orh det var da hyggeligt! Kunne ikke lade være med at smile og ae maven .. og at tage et billede af den 

God weekend til jer alle 

Den klær dig, du ser så fin ud  

for det snart bliver jeres tur!

Anmeld

13. september 2013

M (:

Line&Mike skriver:

God weekend til jer alle 

Åååårh, hvor ser du fin ud! 

Hvorfor skulle I have mave på for en rundvisning?

Anmeld

13. september 2013

Line&Mike

liten-mamma skriver:

Den klær dig, du ser så fin ud  

for det snart bliver jeres tur!

Tak, hvor er du sød! 

Anmeld

13. september 2013

Line&Mike

M (: skriver:

Åååårh, hvor ser du fin ud! 

Hvorfor skulle I have mave på for en rundvisning?

Haha, tusind tak! 

Ja jeg kan godt se at min tekst er lidt misvisende, hehe. På udannelsesstedet har vi en "fødestue", som er en slags øvelokale for jordemoderstuderende - her er der et fødeleje og en dukke som føles nærmest helt ægte osv. Man jeg skulle så have en mave på, så en af mine medstuderende kunne vise (på mig) hvordan man i jordemoderkonsultationen undersøgte barnets størrelse, altså hvordan jordemoderen skulle placere sine hænder, og hvor på maven hun skulle lytte osv. 

- Giver det mening nu? 

Anmeld

13. september 2013

M (:

Line&Mike skriver:

Haha, tusind tak! 

Ja jeg kan godt se at min tekst er lidt misvisende, hehe. På udannelsesstedet har vi en "fødestue", som er en slags øvelokale for jordemoderstuderende - her er der et fødeleje og en dukke som føles nærmest helt ægte osv. Man jeg skulle så have en mave på, så en af mine medstuderende kunne vise (på mig) hvordan man i jordemoderkonsultationen undersøgte barnets størrelse, altså hvordan jordemoderen skulle placere sine hænder, og hvor på maven hun skulle lytte osv. 

- Giver det mening nu? 

Aaaaarh, det er lidt ligesom i vores simulationslaboratorie? Hvor der er syge dukker, senge, skyllerum, medicinskab m.m.?

Anmeld

13. september 2013

Line&Mike

Aaaaarh, det er lidt ligesom i vores simulationslaboratorie? Hvor der er syge dukker, senge, skyllerum, medicinskab m.m.?

Ja præcis! Det hedder vist nok også et "færdighedslaboratorium", det havde jeg bare lige glemt . Vi kalder den dog også bare "fødestuen".

Er det på sygeplejerskeuddannelsen du går/har gået?

Anmeld

13. september 2013

M (:

Line&Mike skriver:

Ja præcis! Det hedder vist nok også et "færdighedslaboratorium", det havde jeg bare lige glemt . Vi kalder den dog også bare "fødestuen".

Er det på sygeplejerskeuddannelsen du går/har gået?

Ok, så er jeg helt med på, hvad det handler om (:

Ja, jeg har gået på sygeplejeskolen i Randers (blev færdig i januar).. (:

Anmeld

13. september 2013

Line&Mike

Ok, så er jeg helt med på, hvad det handler om (:

Ja, jeg har gået på sygeplejeskolen i Randers (blev færdig i januar).. (:

Det var godt

Ja mente nok at du var færdig! Det passede da også super med Hjaltes ankomst 

Anmeld

13. september 2013

M (:

Line&Mike skriver:

Det var godt

Ja mente nok at du var færdig! Det passede da også super med Hjaltes ankomst 

Ja, det kunne ikke have passet bedre; særligt taget i betragtning, at han jo snød os alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.