pletblødning. hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
4 svar
1 synes godt om
12. september 2013

DMuslimah

Hej piger.
Da jeg skulle i bad lige før var der meget lidt "gammelt" agtigt blod, så lidt at det allerede var tørret ind. Prøvede nemlig at dyppe det med papir, men skulle nærmest gnubbe for at der kom lidt på papiret. Jeg har tre dage til forventet mens, og har ALDRIG pletblødt op til en mens. Den plejer bare at komme styrtende dagen derpå. Hvad kan være årsagen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2013

Kløver

Det er ikke sikkert der er en årsag, men at man ønsker graviditet og er mere opmærksom gør meget ved kroppen og man lægger meget mere mærke til selv små ting

Anmeld

13. september 2013

DMuslimah

Maja84 skriver:

Det er ikke sikkert der er en årsag, men at man ønsker graviditet og er mere opmærksom gør meget ved kroppen og man lægger meget mere mærke til selv små ting

Okay, men hvis man ser bort fra at det kan være psyken osv. Hvad kunne en evt årsag så være i min situation? :-)

Anmeld

13. september 2013

Kløver

DMuslimah skriver:

Okay, men hvis man ser bort fra at det kan være psyken osv. Hvad kunne en evt årsag så være i min situation? :-)

Pletblødning eller mens på vej, det kan være svært at sige man kan sagtens få en lille blødning uden det har sammenhæng, det kan være et lille blodkar som er bristet eller lignende

Anmeld

13. september 2013

DMuslimah

Tak ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.