Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Halløj herinde
Jeg har lige et spørgsmål i forhold til ægløsning. Kan man være sikker på, at man har ægløsning inden for de næste dage, når man har oplevet det såkaldte ægløsningsslim? Eller kan man godt have det på andre tidspunkter?
Jeg er på cyklusdag 9.
Håber nogle kan hjælpe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ES90 skriver: Nej, man kan ikke være sikker på, at man har ægløsning fordi man oplever at slimet forandrer sig.ÆL-teste er vejen frem, for at være sikker Held og lykke!
Nej, man kan ikke være sikker på, at man har ægløsning fordi man oplever at slimet forandrer sig.ÆL-teste er vejen frem, for at være sikker Held og lykke!
Har ikke oplevet det ændre sig. Men har det der man kan trække fra tommelfinger til pegefinger. Har læst mig frem til at det skulle ske når man er mest fertil ved du noget om det?
Det ikke fordi jeg tænker over det. Og ønsker ikke at teste. Det var bare ren tilfældighed.
Anonym skriver: Har ikke oplevet det ændre sig. Men har det der man kan trække fra tommelfinger til pegefinger. Har læst mig frem til at det skulle ske når man er mest fertil ved du noget om det? Det ikke fordi jeg tænker over det. Og ønsker ikke at teste. Det var bare ren tilfældighed.
ES90 skriver: Det KAN være et tegn på ægløsning, men man kan ikke sige, at man med sikkerhed har ægløsning, hvis slimet er sådan.
Det KAN være et tegn på ægløsning, men man kan ikke sige, at man med sikkerhed har ægløsning, hvis slimet er sådan.
Hehe okay
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128