Er dagen trist og grå? Så læs denne lille historie fra det virkelige liv. (anonym af hensyn til mit job)
Jeg kommer ved en dejlig dame, hun runder 104 år om cirka 1 måned. Hun får 25 minutters daglig hjælp. I disse 25 minutter får hun redt sin seng, tømt en bækkenstol - nogen dage ordnet vasketøj og ellers en god sludder for en sladder.
Og rengøring hver 14. dag.
Hun ser ikke så godt mere, er stadig mobil og går rundt med stok eller rollator. Hun laver selv småkager i sit køkken (forresten DE BEDSTE (
) jeg har smagt), marmelade laver hun også. Og bager sit eget rugbrød og franskbrød. Den varme mad får hun dog udefra.
Nå ja, og hver weekend holder hun fri fra hjemmeplejen da hun går i bad og vil ikke forstyrres. 
Hendes datter kommer af og til og overnatter, hun er 80 år. Og sønnen kommer 2-3 gange om ugen, han er så lige fyldt 76 år. De flyver også rundt som ingenting.
synes hun er en SEJ dame.
Så de damer.. når alting ser lidt trist og gråt ud, så tænk på at livet varer mange år, men få det bedste ud af det. Det skylder vi os selv og dem der har os kær. 
Anmeld