mira2013 skriver:
Hej damer...
D.4/9 har jeg lavt blødprøve og fik svar at jeg er gravid HCG ( graviditet hormon i blød ) var 599
D.9/9 fik jeg ondt i maven stærke menstruation smerter og begyndte at bløde som kraftige menstruation efter 1½ time var mave smerter helt væk og efter 4 timer stop blødning .
Jeg ringet til lægevagt de sage de ikke kunne lave nåd skal vente til neste dag og snakke med fertilitetsklinik det gjorte jeg og fik tage blødprøv igen for at måle HCG og den var 879 de mente at den var for lavt men de kan ikke sige det var en abort fordi den stiger,men de mente det skulle har været over 1000.
jeg skal til scanning og blødprøve igen på Tirsdag
jeg har læst på net hvor der står når man er i uger 5 skal de være mellem 100-5.000.
håber der nogen der kan hjælpe mig er meget nervøs og går og tænker på det hele tiden og har ondt i hoved for at læse rundt på net, hvis der er nogen der har været i sådan sitoration at til starten gik HCG langsom op og hvad endte det med abort eller en gravitet ??
Jeg skal ikke sidde og male fanden på væggen, men har oplevet noget der minder om det - der har været to gange, jeg har fået en positiv test, hvor jeg er begyndt at bløde inden for 1-2 uger.. begge gange steg min HCG ikke som det skulle (det dobbelte over et par dage), og begge gange har grunden være, at det var en graviditet uden for livmoderen

Jeg har sidenhen fået fjernet begge æggeledere, og er blevet gravid ved reagensglas i stedet - er 22+5 i dag
Jeg håber for dig, det ikke bliver en realitet for dig, men at du blot er en af dem, der bløder lidt i starten af en graviditet - de historier er der "heldigvis" også mange af

for dig
Anmeld