:d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
8 svar
4 synes godt om
12. september 2013

natashalarsen

3+3 idag og ingen mens smerter endnu, bare en potion kvalme og mælk i bryster/lidt ømme babser
venter dog til 4+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2013

asff

natashalarsen skriver:

3+3 idag og ingen mens smerter endnu, bare en potion kvalme og mælk i bryster/lidt ømme babser
venter dog til 4+0

Uhada Held og lykke!

Anmeld

12. september 2013

esioul

natashalarsen skriver:

venter dog til 4+0

Mælk i brysterne 3+3? Det var tidligt

Held og lykke

Anmeld

12. september 2013

natashalarsen

esioul skriver:

Mælk i brysterne 3+3? Det var tidligt

Held og lykke

Det er pb 2 :p min søn er snart 1 år :O men der kom rå mælk ud igår og de har været lidt ømme i en uge også er jeg snorke træt falder i søvn i skolen 00 .. Har også mange bumser og masse a udflåd 0o

Anmeld

12. september 2013

natashalarsen

asff skriver:

Uhada Held og lykke!

Det får jeg brug for :p

Anmeld

12. september 2013

Muhmi

natashalarsen skriver:

Det er pb 2 :p min søn er snart 1 år :O men der kom rå mælk ud igår og de har været lidt ømme i en uge også er jeg snorke træt falder i søvn i skolen 00 .. Har også mange bumser og masse a udflåd 0o

Men 3+3, så har ægget jo først lige sat sig fast hvis det er?

Ikke for at vade i dine symptomer, men mon det kan være noget du mærker, fordi du er opstemt og gerne vil være gravid?

Anmeld

12. september 2013

Kløver

Muhmi skriver:

Ikke for at vade i dine symptomer, men mon det kan være noget du mærker, fordi du er opstemt og gerne vil være gravid?

Tænker det samme

Krydser for positiv test

Anmeld

12. september 2013

natashalarsen

Nej tænkte faktisk ikke, det har jeg stress på til at ikk a ku, trykkede bare på min Pat i sjov og så var der mælk :p

Anmeld

12. september 2013

natashalarsen

Muhmi skriver:

Det nok bare mine bryster der driller så :-)., bum bum.. Så vil jeg lægge det på hylden og lade Mælket løbe :b men spændingerne tænkte jeg ikke over før sådan nu men det nok bare kroppen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.