Har været kreativ :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.103 visninger
11 svar
12 synes godt om
12. september 2013

Karla

Vi har købt os en slee bee pose til lille frøkenen, men vi syntes den var så kedelig og virkelig upraktisk i sort - vi har hunde med lys pels. Derfor var vi for nogle uger siden ude for at finde nyt stof til den. Manden fik lov til at vælge - vi ville dog gerne have, at det kunne bruges til begge køn. Han fandt et fint sæt sengetøj med monsters på. De sidste par dage, har min mor og jeg så været igang med at sy det til et betræk. Hold nu op et projekt, men nu er den færdig

Der var overskydende stof tilbage, så jeg valgte at sy en barnevognspude til prinsessen også hun bliver vores lille monster baby
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2013

helle85

Karla skriver:

Vi har købt os en slee bee pose til lille frøkenen, men vi syntes den var så kedelig og virkelig upraktisk i sort - vi har hunde med lys pels. Derfor var vi for nogle uger siden ude for at finde nyt stof til den. Manden fik lov til at vælge - vi ville dog gerne have, at det kunne bruges til begge køn. Han fandt et fint sæt sengetøj med monsters på. De sidste par dage, har min mor og jeg så været igang med at sy det til et betræk. Hold nu op et projekt, men nu er den færdig

Der var overskydende stof tilbage, så jeg valgte at sy en barnevognspude til prinsessen også hun bliver vores lille monster baby

hvor er det fint

Anmeld

12. september 2013

Karla

helle85 skriver:

hvor er det fint

Tak

Anmeld

12. september 2013

esioul

Karla skriver:

Wauw hvor fint

Anmeld

12. september 2013

B&J

sikke noget super fedt stof man bliver såå glad med alle de farver du er så sej

Anmeld

12. september 2013

Karla

esioul skriver:

Wauw hvor fint

Tusind tak

Anmeld

12. september 2013

Karla

B&J skriver:

sikke noget super fedt stof man bliver såå glad med alle de farver du er så sej

Tak
Synes også det er meget fedt det stof han valgte lidt utraditionelt, men det kan jeg meget godt lide

Anmeld

12. september 2013

B&J

Karla skriver:

Tak
Synes også det er meget fedt det stof han valgte lidt utraditionelt, men det kan jeg meget godt lide

helt vildt det så fedt

Anmeld

12. september 2013

Sørens

Karla skriver:

MISUNDELIIIIIIIIG!!!!!

SÅ FEEEDT!!!

Anmeld

12. september 2013

Karla

Sørens skriver:

MISUNDELIIIIIIIIG!!!!!

SÅ FEEEDT!!!

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.