4 årig sover stadig ikke igennem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. september 2013

Anonym trådstarter

min dreng på (li blevet) 4 sover stadig ikke igennem,han vågner alt mellem 2-6 gange HVER nat

Han er ørebarn men ørene er tjekket så sent som i sidste uge (bliver tjekket hver 2. måned, medmindre vi ringer)

Han er ellers en glad og aktiv dreng, han er stor, vejer 19kg og er 107 cm

Han er glad og tilpas dagen lang,sover ikke til middag mere

Vi har prøvet at udskifte madrasser, dyner, prøvet at sove sammen (virker kun hvis vi sover i samme seng, og det er umuligt da både ham og jeg roder rundt i søvnen),

vi følger en rutine hver aften og han bliver altid puttet og falder i søvn i egen seng, men efter 3-4 timer starter natteroderiet

Hva skal jeg gøre?

Jeg trænger godt nok snart til en sammenhængende nattesøvn og det må han da også gøre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2013

SjeBets

min dreng sov ikke igennem før for et par år siden, og han bliver 9 her til januar, men vi har fået mirakel midlet,

1. ingen elektroniske impulser 1 time før han skal sove, ingen spil, tablet, tv med mere. Så der læser han

2. og han har fået en kædedyne, man kan også få en kugle dyne samme effekt. Den er røvdyr, men den fungere bare og jeg har sådan en lykkelig søn.

Anmeld

12. september 2013

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

min dreng sov ikke igennem før for et par år siden, og han bliver 9 her til januar, men vi har fået mirakel midlet,

1. ingen elektroniske impulser 1 time før han skal sove, ingen spil, tablet, tv med mere. Så der læser han

2. og han har fået en kædedyne, man kan også få en kugle dyne samme effekt. Den er røvdyr, men den fungere bare og jeg har sådan en lykkelig søn.

Har faktisk læst om den kugledyne, han ser hverken fjernsyn eller andet, og computeren rør han ikke og playstation og ipad + div. ejer vi ikke

Syntes det er utrolig at han ikke sover igennem,bare én enkelt nat

Anmeld

12. september 2013

SjeBets

Vi er så glade for den dyne, og min han sov heller ikke igennem, det var en killer indtil at han selv kunne komme til mig, de mange mange mange nætter jeg har måtte gå til ham, jeg har været så meget i søvn underskud. Jeg var så "heldig" at fra han var 3 var han delebarn så havde jeg hver anden weekend at indhente i. det blev bedre med alderen, så der kom hele nætter nogle gange, men selv nu kan han stadig godt komme om natten, det sker så bare slet ikke hver nat eller ja ikke engang en gang i ugen nu.

Der er nogle børn der har så meget uro i kroppen, at når de ligger så kan de ikke finde ro. det er problemet med ham af min, jeg troede bare i mange år at han "bare" var et uroligt barn, men vi har så lige for 2 mdr siden fået en diagnose på ham, som giver mening, og at uroen så faktisk havde en årsag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.