RE: Mangler svar. (Billede) Ikke længere undercover ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2013

Muhmi

Stort tillykke... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2013

justagirl

jeg kan se to på begge! tillykke!

Anmeld

12. september 2013

Kløver

DMuslimah skriver:

Ja det er det.

Den med den tynde streg, er de. Kommet indenfor tid den ser noget underlig ud, og hvis den er positiv burde den nederste, hvis den er nyest være lige så tydelig.
Ville nok tage en ny, evt digital og så en snak med lægen krydser for at den er der

Anmeld

12. september 2013

Trekløver(:

DMuslimah skriver:

Ja den er nemlig. Hvordan kan den være så svag og den for 2dage siden så klar?

Det ved jeg ikke, men min første test var ligeså svag som din den svage test, og jeg fik aldrig en meget tydelig streg, men det blev da til en lille datter.    

Kan du ikke kontakte lægen og måske få en blodprøve? 

Anmeld

12. september 2013

Loa

Synes jeg ser to streger. En lidt tydeligere end den anden.

Tror du den er der?

Anmeld

12. september 2013

DMuslimah

Maja84 skriver:

Den med den tynde streg, er de. Kommet indenfor tid den ser noget underlig ud, og hvis den er positiv burde den nederste, hvis den er nyest være lige så tydelig.
Ville nok tage en ny, evt digital og så en snak med lægen krydser for at den er der

Ingen af mine 21 teste har vist noget indenfor tid. Jeg har kunne ane at der var en inden for tid, men det er først blevet tydeligt efter tid. Altså jeg har 4stk af dem med den tynde streg på, så ved ikke. Men hvis jeg ser ort fra dem med tynd streg, så synes jeg faktisk godt jeg kan se fremskridt på testene. Den der er billede af her (den nederste), tror faktisk den har fået for meget tis, for den er helt gul agtig?

Anmeld

12. september 2013

DMuslimah

Mor1991 skriver:

Det ved jeg ikke, men min første test var ligeså svag som din den svage test, og jeg fik aldrig en meget tydelig streg, men det blev da til en lille datter.    

Kan du ikke kontakte lægen og måske få en blodprøve? 

Jo det kan jeg godt, men mon han gider når jeg ikke skal have mens endnu? Også et af mine spørgsmål i den anden tråd, hvornår jeg skal regne med mens?

Anmeld

12. september 2013

DMuslimah

Loa skriver:

Synes jeg ser to streger. En lidt tydeligere end den anden.

Tror du den er der?

Åhha, jeg ved det ikke. Bliver snot forvirret over det hele.

Altså, jeg har ondt i lænd og hofter og mens lign. smerter. Har haft en smule kvalme, men ikke noget vildt. Føler mig lidt døsig, og havde lidt hovedpine idag. Men det kan jo være så mange ting, og også psyken jo.

Det er ikke planlagt, men ønsket og jeg startede med at tage en test lidt ''for sjov'' en uge efter min mens, fordi jeg havde haft kvalme over alt en hel dag og intet kunne spise pga det og så blev den utydeligt positiv og så kunne jeg slet ikke stoppe med at købe tests, og nu sidder jeg faktisk bare tilbage helt rundt på gulvet og også derfor jeg spørger jer herinde til råds

Anmeld

12. september 2013

Mie89

DMuslimah skriver:

Åhha, jeg ved det ikke. Bliver snot forvirret over det hele.

Altså, jeg har ondt i lænd og hofter og mens lign. smerter. Har haft en smule kvalme, men ikke noget vildt. Føler mig lidt døsig, og havde lidt hovedpine idag. Men det kan jo være så mange ting, og også psyken jo.

Det er ikke planlagt, men ønsket og jeg startede med at tage en test lidt ''for sjov'' en uge efter min mens, fordi jeg havde haft kvalme over alt en hel dag og intet kunne spise pga det og så blev den utydeligt positiv og så kunne jeg slet ikke stoppe med at købe tests, og nu sidder jeg faktisk bare tilbage helt rundt på gulvet og også derfor jeg spørger jer herinde til råds

Jeg ville købe en Clear blue digital hvis jeg var dig - det er vidst den mest præcise måde, for dig at finde ud af om du er gravid eller ej  Den kan også benyttes før forventet mens, og så får du da klar besked 

Og nej tor bestemt heller ikke din læge vil se dig, før du er gået over tid 

Anmeld

12. september 2013

Kløver

DMuslimah skriver:

Ingen af mine 21 teste har vist noget indenfor tid. Jeg har kunne ane at der var en inden for tid, men det er først blevet tydeligt efter tid. Altså jeg har 4stk af dem med den tynde streg på, så ved ikke. Men hvis jeg ser ort fra dem med tynd streg, så synes jeg faktisk godt jeg kan se fremskridt på testene. Den der er billede af her (den nederste), tror faktisk den har fået for meget tis, for den er helt gul agtig?

Jeg ville ikke regne med noget endnu, periodevis får mine test også svag streg som også bliver tydeligere efter tid men uden at være gravid. Hvor langt henne ville du være nu, måske det bare er for tidligt endnu til at kunne ses på en test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.