Jeg tænker alt for meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. september 2013

Hjulben

Min kæreste og jeg har været igang med pb i en måned, havde æl for lidt over en uge siden. Men de sidste 2 dage har jeg været mega træt fra morgen til aften med næsten konstant hovedpine, er oppustet og mine bryster har dog også været ømme, faste og spændte.. Skal på toilettet 5 - 6 gange mere om dagen end jeg plejer.. Føler også en smule kvalme agtig fornemmelse.. Kan jeg være gravid? :O

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2013

justagirl

Amanda91 skriver:

Min kæreste og jeg har været igang med pb i en måned, havde æl for lidt over en uge siden. Men de sidste 2 dage har jeg været mega træt fra morgen til aften med næsten konstant hovedpine, er oppustet og mine bryster har dog også været ømme, faste og spændte.. Skal på toilettet 5 - 6 gange mere om dagen end jeg plejer.. Føler også en smule kvalme agtig fornemmelse.. Kan jeg være gravid? :O

kan ikke rigtig svare dig på

- men tissetrængen er ikke tegn endnu.. da baby ike trykker på blærren.. men kan være du er mere tørstig end du plejer.. jeg er konstant tør i munden pga graviditet og drikker en del mere.. hvilket resultere med tisseture om natten flere gange ..

men vent 1-2 uger og så ta en test! og kom så med update! .. det er meget bedre end vi sidder og leger spåkoner

for den er der

Anmeld

12. september 2013

Hjulben

Det håber jeg også den er har kun min kæreste at snakke med det om, da familie og venner ikke skal vide noget om vores projekt det bare så svært at holde inde ) og kæresten er ikke der største hjælp.. Han siger bare jeg skal vente, som jeg nu godt ved, men det bare så svært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.