Jeg har syet sengetøj til James

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2013

StudPsyk

Havre74 skriver:

Det er flot. Mon ikke han sover ekstra godt, når det er noget hans mor har lavet.

Jeg er ikke kreativ overhovedet, men beundrer dem der er.

Det bilder jeg i hvert fald mig selv ind Og tak!

Jeg har heller aldrig været særlig kreativ, og beundret dem der er. Men er indenfor det sidste år begyndt at hækle, og nu også sy. Det er meget hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2013

Havre74

Janne T. skriver:

Det bilder jeg i hvert fald mig selv ind Og tak!

Jeg har heller aldrig været særlig kreativ, og beundret dem der er. Men er indenfor det sidste år begyndt at hækle, og nu også sy. Det er meget hyggeligt

Jeg kunne lige se på din ticker, at du også har en datter. Skal hun også ha et flot sæt ?

Anmeld

12. september 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Fuck den er flot!!!! :-D 

Sig endelig til hvis du har noget lignende stof til pige og syer på bestilling ;-)

Anmeld

12. september 2013

Kløver

Janne T. skriver:

Tak! Brugte denne vejledning:

http://laralil.blogspot.dk/2011/08/diy-babysengest -med-pipingband-og.html

Spændende, må prøves

Anmeld

12. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Godt klaret og rigtig fedt stof! Vh stine

Anmeld

12. september 2013

1990h

Janne T. skriver:

Jeg er så stolt Jeg har ikke syet noget siden 4. klasse, og dengang var jeg en dør til at sy. Nu har jeg så lånt min mors symaskine, fordi jeg så gerne vil prøve! Det første jeg syede var en buksedragt til Rose. Den blev ooookay, men havde nu alligevel sine fejl.

Nu har jeg så syet sengetøj til James, og jeg er SÅ tilfreds med resultatet Jeg gør ikke tingene halvt og vil gerne udfordres, så derfor blev det også med tittekant Og så har jeg ikke en gang fået hjælp af min meget sy-kyndige mor, men har klaret den selv!

Glæder mig til at putte ham med det i aften

Hvor er det flot..hvor stoffet fra

Anmeld

12. september 2013

Lotus86

Ej hvor er det bare super fint, det ligner noget jeg ville give penge for i en butik

Anmeld

12. september 2013

StudPsyk

Havre74 skriver:

Jeg kunne lige se på din ticker, at du også har en datter. Skal hun også ha et flot sæt ?

Overvejer det, men det er ikke sikkert jeg kan nå det lige nu Har lånt symaskinen af min mor, som skal have den retur, når campingsæsonen slutter, og de tager hjem her den 20 - Har ikke råd til mere stof før den 1 Og der skal jo alligevel dobbelt så meget stof og bånd til en juniordyne

Anmeld

12. september 2013

StudPsyk

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Fuck den er flot!!!! :-D 

Sig endelig til hvis du har noget lignende stof til pige og syer på bestilling ;-)

Tak skal du have! Jeg har desværre ikke noget på lager, men det kan selvfølgelig altid købes

Anmeld

12. september 2013

StudPsyk

StineW79 skriver:

Godt klaret og rigtig fedt stof! Vh stine

Tusind tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.