Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
er der en måde jeg kan gøre så der ikke er nogen der kan ansøge mig om venskab på facebook. kan kun finde så det er venners venner der kan.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: er der en måde jeg kan gøre så der ikke er nogen der kan ansøge mig om venskab på facebook. kan kun finde så det er venners venner der kan.
jeg følger lige med..Min tante havde hendes profil fuldstændig lukket så man kunne ikke finde hende på facebook.. hvordan hun gjorde ved jeg ikke.. men jeg kunne godt tænke mig det samme
Min profil på facebook kan kun ses af mine venner - det gør så at det ermig der skal ansøge om at blive venner med nogle.
Jeg mener jeg vingede af så det kun er synligt for venner og ikke venners venner...
Du kan også i privatindstillinger gøre sådan så du din profil ikke kan google heller...
lille-trold skriver: Min profil på facebook kan kun ses af mine venner - det gør så at det ermig der skal ansøge om at blive venner med nogle. Jeg mener jeg vingede af så det kun er synligt for venner og ikke venners venner...
Hvor kunne du vælge det?
Du kan gå ind i nogle indstillinger hvor du kan gøre så kun folk der har din email adresse kan finde dig, det er vist så tæt på at blokere som det vist er muligt for facebook
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128