kan man blokere venneanmodninger på facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.060 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. september 2013

Anonym trådstarter

er der en måde jeg kan gøre så der ikke er nogen der kan ansøge mig om venskab på facebook. kan kun finde så det er venners venner der kan. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2013

Aabye

Anonym skriver:

er der en måde jeg kan gøre så der ikke er nogen der kan ansøge mig om venskab på facebook. kan kun finde så det er venners venner der kan. 

jeg følger lige med..

Min tante havde hendes profil fuldstændig lukket så man kunne ikke finde hende på facebook.. hvordan hun gjorde ved jeg ikke.. men jeg kunne godt tænke mig det samme

Anmeld

12. september 2013

lille-trold

Min profil på facebook kan kun ses af mine venner - det gør så at det ermig der skal ansøge om at blive venner med nogle.

Jeg mener jeg vingede af så det kun er synligt for venner og ikke venners venner...

Anmeld

12. september 2013

Sujan

Ja du kan sagtens blokere personer...

Via deres email eller navn.

Anmeld

12. september 2013

MorDk

Du kan også i privatindstillinger gøre sådan så du din profil ikke kan google heller...

Anmeld

12. september 2013

Anonym trådstarter

lille-trold skriver:

Min profil på facebook kan kun ses af mine venner - det gør så at det ermig der skal ansøge om at blive venner med nogle.

Jeg mener jeg vingede af så det kun er synligt for venner og ikke venners venner...

Hvor kunne du vælge det? 

Anmeld

12. september 2013

mpr

Anonym skriver:

Du kan gå ind i nogle indstillinger hvor du kan gøre så kun folk der har din email adresse kan finde dig, det er vist så tæt på at blokere som det vist er muligt for facebook

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.