ja det er hvad vi har
siden starten af sommeren flyttede 2 pindsvin ind på vores grund, da vi intet har imod dem og hunden er ligeglad fik de lov at være hvor de ville
de har så fundet ud af at hundens hundefoder åbenbart smager godt og ja hvis de vil spise lidt er de da velkommen
idag oplevede jeg så noget skægt, gik ud og fik tisset vores hund af da de igen kom frem som de plejer, men denne gang gjorde den ene noget jeg aldrig har oplevet før
jeg stod helt stille som jeg plejer når de kommer frem, og den ene vælger så at komme helt hen til mig og så går den op på min fod ligesom for at suge varme

amennn det kan man jo ik klare, sååå jeg måtte pænt stå i omtrent 5 minutter til den lille mente den skulle videre og videre tullede den
utroligt at så små (vilde) dyr finder ud af at vi egentligt ikk er så farlige og gerne kommer til os
det skal lige siges at vi har fået loppekur til pindsvinene da de jo har ry for at komme med alt muligt som kan smitte vores hund, så vi har haft fanget dem flere gange og givet dem kure, og ja ik engang det afskrækker dem åbenbart
Anmeld