Ingen slim? Andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. september 2013

Anonym trådstarter

God aften damer

jeg har et spørgsmål omkring æl-slim. Jeg synes alle skriver om at de får det, meeen det gør jeg ikk?? Er det helt normalt? Er over 20 dage henne i cyklus nu og har indtil videre kun haft hvidt tyndflydende/cremet udflåd. nogen dage en hel del mere end andre, men ikke noget der minder om æl-slim. 

Er der andre der heller ikk får det, og i så fald, hvad indikerer i så æl udfra???? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2013

MorTilDenDejligste

Anonym skriver:

God aften damer

jeg har et spørgsmål omkring æl-slim. Jeg synes alle skriver om at de får det, meeen det gør jeg ikk?? Er det helt normalt? Er over 20 dage henne i cyklus nu og har indtil videre kun haft hvidt tyndflydende/cremet udflåd. nogen dage en hel del mere end andre, men ikke noget der minder om æl-slim. 

Er der andre der heller ikk får det, og i så fald, hvad indikerer i så æl udfra???? 

jeg får det heller ikke, så prøvede med æl test men de viser heller aldrig positiv men mens kommer så æl er der da, dog får jeg total øget sex lyst omkring 14 dag i cyklus hvor jeg regner med at have æl efter hvad de forskellige udregninger siger.

her sexer vi 2-3 dag så rammer vi plet på et tidspunkt.

Anmeld

11. september 2013

Anonym trådstarter

catharina skriver:

jeg får det heller ikke, så prøvede med æl test men de viser heller aldrig positiv men mens kommer så æl er der da, dog får jeg total øget sex lyst omkring 14 dag i cyklus hvor jeg regner med at have æl efter hvad de forskellige udregninger siger.

her sexer vi 2-3 dag så rammer vi plet på et tidspunkt.

Årh så er det da ikk kun mig min cyklus er oveni købet lang, så det er endnu sværere at gætte sig til æl, ift en 28dage cyklus. 

Gider bare ikk æl-teste, da det er meningen vi skal tage det stille og roligt og kun sexe når lysten er der helt naturligt men man holder jo alligevel øje med kroppen

Anmeld

11. september 2013

MorTilDenDejligste

Anonym skriver:

Årh så er det da ikk kun mig min cyklus er oveni købet lang, så det er endnu sværere at gætte sig til æl, ift en 28dage cyklus. 

Gider bare ikk æl-teste, da det er meningen vi skal tage det stille og roligt og kun sexe når lysten er der helt naturligt men man holder jo alligevel øje med kroppen

nej det er ikke kun dig  prøv siden netbaby.dk der kan du også taste din cyklus længde ind  for jeg har nemlig en kort cyklus så det er heller ikke nemt for mig før jeg så den side..

her tager vi det også stille og roligt men kan ikke lade vær med at teste 

Anmeld

11. september 2013

Anonym trådstarter

catharina skriver:

nej det er ikke kun dig  prøv siden netbaby.dk der kan du også taste din cyklus længde ind  for jeg har nemlig en kort cyklus så det er heller ikke nemt for mig før jeg så den side..

her tager vi det også stille og roligt men kan ikke lade vær med at teste 

hmm. Jeg skulle have æl igår  Sådan ca i hvertfald,  cykluslængden svinger lidt.  nå, men i så fald har jeg ikk mærket det fjerneste til det. 

Anmeld

11. september 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

God aften damer

jeg har aldrig lagt mærke til forandring under ægløsning. tror det er meget forskelligt og det tror jeg ikke du skal ligge noget i 

Anmeld

11. september 2013

Mie89

Jeg ledte efter det såkaldte ÆL-slim eller andre symptomer på ægløsning i et år, uden held, så du er bestemt ikke alene 

Her havde vi også bare sex efter lyst (vi har ofte lyst ) og krydsede fingre for at der ville ske noget - men efter et år prøvede jeg så med ÆL-teste og så var der gevinst i første hug  Dog er der selvfølgelig andre ting, som jeg bestemt også tror har haft en virkning på hvornår vi blev gravide 

Anmeld

12. september 2013

Snevejr84

Du er ikke alene og der sker ingenting ved det. Vi prøvede så pree seed og der var held første måned vil prøvede det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.