hjælp med at vælge fotografbilleder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
13 svar
12 synes godt om
11. september 2013

6800

Hej vil i hjælpe med at vælge de to billeder af hende vi skal have, og give en kommentar på hvad i synes og billedet af os alle tre....tak 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

I ser da så søde ud!!

Stemmer billede nr 2-4-5-6. Det er jo svært at vælge! Vh stine

Anmeld

11. september 2013

MorDk

Dejlig pige I har

Hvis jeg skulle vælge så ville jeg vælge nr. 3 og 6.

Hvad jeg synes om billedet med jer alle 3? Hmm... jeg synes det er meget sødt, men nok ikke et jeg ville have hængende. Synes far er lidt "udenfor" på en måde... (måske bare mig)

Har I fået taget det hos en PRO? Må ærligt sige at det ikke ser PRO ud. Behøver det heller ikke være, slet ikke... Men tænker det er jo ikke helt billigt at gå til fotograf. Tænker at hvis det er tilfældet så havde jeg personligt ikke betalt for billederne. Det er fordi jeg synes lyssætningen, måden billederne er taget på og måden billederne er beskåret er ret "dårlig" MEN jeres barn er skønt at se på. Så når jeg siger at jeg synes billederne ikke er så gode er det ikke møntet på jeres barn eller jer som familie. Og igen... billeder er ikke dårlige, men hvis de er taget ved en fotograf så er de ikke af god kvalitet. 

Jeg ved godt det blev en lang og måske smule kludret smøre... Men er ikke så god til det med formuleringerne idag  (Undskyld)

Men jeg håber du ved hvad jeg mener

Anmeld

11. september 2013

Kløver

3 og 6 ( dem jeg har trykket like på) og synes det er et dejligt familie billede af jer

Anmeld

11. september 2013

6800

MorDk skriver:

Dejlig pige I har

Hvis jeg skulle vælge så ville jeg vælge nr. 3 og 6.

Hvad jeg synes om billedet med jer alle 3? Hmm... jeg synes det er meget sødt, men nok ikke et jeg ville have hængende. Synes far er lidt "udenfor" på en måde... (måske bare mig)

Har I fået taget det hos en PRO? Må ærligt sige at det ikke ser PRO ud. Behøver det heller ikke være, slet ikke... Men tænker det er jo ikke helt billigt at gå til fotograf. Tænker at hvis det er tilfældet så havde jeg personligt ikke betalt for billederne. Det er fordi jeg synes lyssætningen, måden billederne er taget på og måden billederne er beskåret er ret "dårlig" MEN jeres barn er skønt at se på. Så når jeg siger at jeg synes billederne ikke er så gode er det ikke møntet på jeres barn eller jer som familie. Og igen... billeder er ikke dårlige, men hvis de er taget ved en fotograf så er de ikke af god kvalitet. 

Jeg ved godt det blev en lang og måske smule kludret smøre... Men er ikke så god til det med formuleringerne idag  (Undskyld)

Men jeg håber du ved hvad jeg mener

det er ikke hos en prof, men hos en der gerne vil være det, og ville gerne øve sig lidt, og hun bruger meget tid på det i sin fritid

Anmeld

11. september 2013

MorDk

Jeg ved ikke. Jeg får ondt i maven når jeg kigger på familiebilledet. Min første tanke når jeg ser billedet er: Det er KUN mor der duer.

Far sidder og kigger på jer... og jeg synes han ser lidt jaloux ud.

Jeg siger ikke det er sådan. For billedet oser jo også af glæde... Men der er bare et eller andet som jeg ikke rigtig bryder mig om...

Anmeld

11. september 2013

MorDk

6800 skriver:

det er ikke hos en prof, men hos en der gerne vil være det, og ville gerne øve sig lidt, og hun bruger meget tid på det i sin fritid

Det er også en super dejlig hobby! Jeg elsker selv at tage billeder. Jeg er langt fra PROF. Øvelser gør mester. Men jeg må sige hun skal øve sig en del mere med lyssætningen og motivet. Billederne er også "beskåret" dårligt (efter min mening)  Det er synd når nu modellen (jeres pige) er så køn og fotogen ♥

Det er da skøøønt at I kan få taget nogle billeder  

Anmeld

11. september 2013

6800

MorDk skriver:

Det er også en super dejlig hobby! Jeg elsker selv at tage billeder. Jeg er langt fra PROF. Øvelser gør mester. Men jeg må sige hun skal øve sig en del mere med lyssætningen og motivet. Billederne er også "beskåret" dårligt (efter min mening)  Det er synd når nu modellen (jeres pige) er så køn og fotogen ♥

Det er da skøøønt at I kan få taget nogle billeder  

ville også rigtig gerne til en prof og få taget nogle dejlige billeder, men pengene er desværre bare ikke til det, og så må man jo gøre hvad der kan lade sig gøre....dejligt du gider give din mening

Anmeld

11. september 2013

MorDk

6800 skriver:

ville også rigtig gerne til en prof og få taget nogle dejlige billeder, men pengene er desværre bare ikke til det, og så må man jo gøre hvad der kan lade sig gøre....dejligt du gider give din mening

Helt sikkert! Men jeg synes I skal prøve at få taget et nyt familiebillede. Et hvor I alle er i fokus... hvis du forstår...

Anmeld

11. september 2013

wamse

4 og 6

I forhold til familiebilledet, så synes jeg ikke den er særlig god - desværre. Jeg synes i er delt op i to, og så synes jeg ikke rigtig man ser jer. Og når det skal være et familie billede, så synes jeg i alle tre skal fanges sammen, hvis det giver mening - altså at en ikke sidder udenfor, mens andre pjatter/hygger sammen.

Nøj i har ellers en rigtig lille charmetrold da

Ham fotografen, der ligger i en smøge til storegade skulle forøvrigt være billig og god, hvis det var

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.