Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Trinebaby skriver: Nogen der ved når min kæreste stopper på grundforløbet den 22 dec og skal starte på hoved forløbet den 20 januar skal han så søge kontanthjælp og hvornår vil han så få elev løn ? Håber nogen kan hjælpe mere om vi kommer til og stå en måned hvor han ingenting får ?
Nogen der ved når min kæreste stopper på grundforløbet den 22 dec og skal starte på hoved forløbet den 20 januar skal han så søge kontanthjælp og hvornår vil han så få elev løn ? Håber nogen kan hjælpe mere om vi kommer til og stå en måned hvor han ingenting får ?
da han har fået su vil i stå med en måned uden indtægt da suen er forudbetalt og kontanthjælpen er bagud betalt
kan trøste dig med og glæde dig med at han får su fra januar os...
skæregrænsen for at få su i den måned man starter er at man starter SENEST den 20.. og det er derfor mange uddannelser starter der ;-)
stjernehimmel skriver: kan trøste dig med og glæde dig med at han får su fra januar os... skæregrænsen for at få su i den måned man starter er at man starter SENEST den 20.. og det er derfor mange uddannelser starter der ;-)
Trinebaby skriver: Så det er første feb har ikk vil nå noget næsten ?
Så det er første feb har ikk vil nå noget næsten ?
eij havde set forkert troede han sku starte på su den 20... han vil først få løn fra den 1 feb...
men ville rin ge på kommunen og spørge for er ik sikker på han kan få ontant hjælp fra 1 januar til den 19
stjernehimmel skriver: eij havde set forkert troede han sku starte på su den 20... han vil først få løn fra den 1 feb... men ville rin ge på kommunen og spørge for er ik sikker på han kan få ontant hjælp fra 1 januar til den 19
ved kh ivl han stå en månede uden indtægt dvs januar, så uanset hvad vil han stå uden i januar månede, MEN der kan jo self. søges engangsydelse. men den er desværre nok ikke noget at råbe hurra for....
man kan ikke få kontanthjælp imellem to skoleforløb. jeg har prøvet det, og jeg søgte en engangsydelse, og kneb ballerne sammen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128