Brok- secondsale!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
8 svar
10 synes godt om
11. september 2013

Anonym trådstarter

Ufattelig mange mennesker viser interesse/spørger til ens annoncer, når man så svarer tilbage så dør den der!?

HVORFOR svarer folk ik igen om de stadig interesserede eller ej?!
Har nu haft to-tre stykker der har villet købe, sender oplysninger og så hører man ik mere..

Grrr det irriterer mig grænseløst!
Brok brok...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2013

Goggelogge

hvis folk glemmer at trykke på hjertet, så kan de ikke følge med selvom de har skrevet noget til dig

Anmeld

21. september 2013

Elgaard73

Mit brok går så den anden vej, mod sælgerne. Jeg har efterhånden utallige gange skrevet på en vare og så kommer der bare ikke noget svar. Det er bare så irriterende, for jeg skriver jo fordi at jeg er interesseret, men sælger er åbenbart ikke interesseret i at sælge. Og jeg kan se at jeg langt fra er den eneste køber, der ikke får noget svar ( så jeg går ikke ud fra at det er mig personligt de har "rottet sig sammen" imod )

Man skulle jo mene, at når man sætter en vare til salg, er det mindste man kan gør, da at følge op på det.

Skal så også lige siges at jeg selvfølgelig ikke mener alle sælgerne derinde. Jeg har gjort mange gode handler også.

Anmeld

22. september 2013

Anonym trådstarter

Goggelogge skriver:

hvis folk glemmer at trykke på hjertet, så kan de ikke følge med selvom de har skrevet noget til dig

Meget muligt.. Meeeeen de kan vel for pokker da huske hvis de har budt på en vare? Om ik andet kan de se det i den besked jeg har sendt med konto-oplysninger!

Anmeld

22. september 2013

Momo

Goggelogge skriver:

Det vil sige man får ikke atvide om der svaret på noget af det man har skrevet på hvis man ikke trykker på hjertet? 

Jamen så det da klart at folk ikke altid får beskeder, jeg vidste det fx ikke  Jeg er så bare gået ind ofte og kikket om der er svaret 

Anmeld

22. september 2013

FrkZier

Elgaard73 skriver:

Mit brok går så den anden vej, mod sælgerne. Jeg har efterhånden utallige gange skrevet på en vare og så kommer der bare ikke noget svar. Det er bare så irriterende, for jeg skriver jo fordi at jeg er interesseret, men sælger er åbenbart ikke interesseret i at sælge. Og jeg kan se at jeg langt fra er den eneste køber, der ikke får noget svar ( så jeg går ikke ud fra at det er mig personligt de har "rottet sig sammen" imod )

Man skulle jo mene, at når man sætter en vare til salg, er det mindste man kan gør, da at følge op på det.

Skal så også lige siges at jeg selvfølgelig ikke mener alle sælgerne derinde. Jeg har gjort mange gode handler også.

DET har jeg også oplevet rigtig mange gange! og det faktisk kun second sale jeg har oplevet det ved - så jeg gider ikke bruge det mere!

Anmeld

22. september 2013

bøllen

Anonym skriver:

Ufattelig mange mennesker viser interesse/spørger til ens annoncer, når man så svarer tilbage så dør den der!?

HVORFOR svarer folk ik igen om de stadig interesserede eller ej?!
Har nu haft to-tre stykker der har villet købe, sender oplysninger og så hører man ik mere..

Grrr det irriterer mig grænseløst!
Brok brok...

Oplever det rigtig tit , ikke kun på secondsale ( faktisk ikke tit ) men generelt når det kommer til køb/salg.

og oplever som dig ofte folk skriver de vil købe , bytte oplysninger mm for at blive tavs som graven.

jeg er meget overrasket over folk mangle opdragelse og pli

Anmeld

22. september 2013

Lullaby

Jeg spørger tit til varens stand, hvor gammel eller mp og så er det ikke altid jeg svarer tilbage når de har skrevet. Tænker at det giver sig selv hvis ikke jeg vender tilbage at jeg ikke er interesseret. Ligesom hvis jeg er ude i en butik og kigger på en vare, spørger til den eller andet. Så siger jeg heller ikke nej tak men hvis jeg ikke betaler for varen så har jeg alligevel ikke været interesseret. HVis man derimod har udleveret konto osv så kunne jeg aldrig finde på at lade være med at svare hvis jeg ikke var interesseret alligevel.

Anmeld

22. september 2013

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Jeg spørger tit til varens stand, hvor gammel eller mp og så er det ikke altid jeg svarer tilbage når de har skrevet. Tænker at det giver sig selv hvis ikke jeg vender tilbage at jeg ikke er interesseret. Ligesom hvis jeg er ude i en butik og kigger på en vare, spørger til den eller andet. Så siger jeg heller ikke nej tak men hvis jeg ikke betaler for varen så har jeg alligevel ikke været interesseret. HVis man derimod har udleveret konto osv så kunne jeg aldrig finde på at lade være med at svare hvis jeg ikke var interesseret alligevel.

Det er også kun det jeg har et problem med.. at dr VIL købe og jeg sender oplysninger, hvorefter de ikke reagere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.