Burde en bio ikke erstatte mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2013

Snevejr84

Jo men du skriver at hCG stiger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2013

stjernehimmel

MsDane skriver:

Er det ligefrem steget???

alle min test er positiv og blodprøve i onsdags viste det var for højet så har netop fået taget en igen og venter nu svar på om det er steget... hvis ik er det rest fra sidst hvis det er er jeg gravid igen

Anmeld

13. september 2013

stjernehimmel

MsDane skriver:

Fik taget blodprøve i går og hcg var 2
jeg forstår det ikke

hvis den er faldet og faldet fint som din ser ud til at være så kan der bliot gå lidt inden det sidste er helt væk... hvis det sidste ik forsvinder kan der sidde lidt fra sidst... sagde min kære doktor idag.....

han sagde det sidste kan tag helt op til 3 mdr før det er ude af kroppen det dælme laaaang tid

Anmeld

13. september 2013

MsDane

stjernehimmel skriver:

hvis den er faldet og faldet fint som din ser ud til at være så kan der bliot gå lidt inden det sidste er helt væk... hvis det sidste ik forsvinder kan der sidde lidt fra sidst... sagde min kære doktor idag.....

han sagde det sidste kan tag helt op til 3 mdr før det er ude af kroppen det dælme laaaang tid

EJ! Så lang tid gider vi ikke vente..

Anmeld

13. september 2013

stjernehimmel

MsDane skriver:

EJ! Så lang tid gider vi ikke vente..

NEEEEEEEEJ... synes godt nok os det er meget lang tid....for lang tid.... her gik vi blot igang igen efter bio var overstået..... briste eller bære ;_)

Anmeld

13. september 2013

MsDane

stjernehimmel skriver:

NEEEEEEEEJ... synes godt nok os det er meget lang tid....for lang tid.... her gik vi blot igang igen efter bio var overstået..... briste eller bære ;_)

Altså vi har også bare givet den fuld skrald lige siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.