Nøj hvor er jeg stolt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
13 svar
12 synes godt om
11. september 2013

Mother-love

Hej piger.
Bliver simpelthen nødtil at dele min glæde.
Isabella 2,3 år har for første gang tisset på toilettet.
Mor er så stolt
Hun har de sidste par dage gerne ville op og siddepladser toilettet uden at lave noget. Og hurtigt ned igen.
Men for 5 min. Siden sad hun der lidt længere tid og så tissede hun sgu.
Kan slet ikke få armene ned. Er så stolt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2013

B&J

Stor stor pige det er en god start på vej til at smide bleen

Anmeld

11. september 2013

Mother-love

B&J skriver:

Stor stor pige det er en god start på vej til at smide bleen

Ja hold da op. Hvor blev min lille pige pludselig af
hold nu op jeg er rørt. Vildt det rammer en så meget følelsmæssigt at de tisser på toilettet første gang. Det er jo helt skørt altså hehe

Anmeld

11. september 2013

B&J

Havanagila skriver:

Ja hold da op. Hvor blev min lille pige pludselig af
hold nu op jeg er rørt. Vildt det rammer en så meget følelsmæssigt at de tisser på toilettet første gang. Det er jo helt skørt altså hehe

daniel er godt nok 3½ men han tisser og laver stort på wcet men går stadig med ble men jeg er så glad når han bare får bleen af og gør det og det sidste skal nok komme når han er klar det er det eneste han er lidt langsom til så det skal han have lov til. men tro mit hjerte er da helt vildt når han går der ud selv

Anmeld

11. september 2013

Leonora

Det er så stort når de gør det første gange.
Kender godt følelsen

Tillykke med din store pige

Knus Louise

Anmeld

11. september 2013

Mother-love

B&J skriver:

daniel er godt nok 3½ men han tisser og laver stort på wcet men går stadig med ble men jeg er så glad når han bare får bleen af og gør det og det sidste skal nok komme når han er klar det er det eneste han er lidt langsom til så det skal han have lov til. men tro mit hjerte er da helt vildt når han går der ud selv

Det kan jeg godt forstå. Jeg tager det også helt stille og rolig. Isabella begyndte gerne at ville sidde på toilettet for en mdrs tid siden. Men det var kun i en 3-4 dage og så har hun ikke villet siden. Så den anden dag gjorde hun mig opmærksom på at hun skulle lave stort. Og vi skyndte os ud på toilettet. Godt nok var det meget op og ned af toilettet men hun lavede i toilettet.
Men så igår ville hun gerne sidde på toilettet i 3sek. Og så kom hun og bad om at ville sidde igen nu her. Og jeg skulle slet ikke røre ved hende hn ville sidde selv. Fint nok. Og så tissede hun. Og mor jublede og Isabella sad bare og grinte af mig som om jeg var åndssvag hehe.

Men man skal. Bare lade dem selv styrer det. For det kan jo sikkert give bagslag hvis man presser.

Anmeld

11. september 2013

Mother-love

Leonora skriver:

Det er så stort når de gør det første gange.
Kender godt følelsen

Tillykke med din store pige

Knus Louise

Tusinde tak

Anmeld

11. september 2013

B&J

Det kan jeg godt forstå. Jeg tager det også helt stille og rolig. Isabella begyndte gerne at ville sidde på toilettet for en mdrs tid siden. Men det var kun i en 3-4 dage og så har hun ikke villet siden. Så den anden dag gjorde hun mig opmærksom på at hun skulle lave stort. Og vi skyndte os ud på toilettet. Godt nok var det meget op og ned af toilettet men hun lavede i toilettet.
Men så igår ville hun gerne sidde på toilettet i 3sek. Og så kom hun og bad om at ville sidde igen nu her. Og jeg skulle slet ikke røre ved hende hn ville sidde selv. Fint nok. Og så tissede hun. Og mor jublede og Isabella sad bare og grinte af mig som om jeg var åndssvag hehe.

Men man skal. Bare lade dem selv styrer det. For det kan jo sikkert give bagslag hvis man presser.

hun har det lige som daniel MIG KAN SELV! siger han og beder os om at gå nu :O hallo mor skal se hvor stor en dreng du er niks må jeg ikke og når han laver stort på wcet kalder han når han er færdig ... ak ja men første gang stod jeg også og oppede og dansede næsten fordi jeg var så stolt ihhihihhih

men daniel utrykker sig også ind i mellem mor er fjollet

Anmeld

11. september 2013

MorDk

Det er da super flot!!

Anmeld

11. september 2013

Mother-love

B&J skriver:

hun har det lige som daniel MIG KAN SELV! siger han og beder os om at gå nu :O hallo mor skal se hvor stor en dreng du er niks må jeg ikke og når han laver stort på wcet kalder han når han er færdig ... ak ja men første gang stod jeg også og oppede og dansede næsten fordi jeg var så stolt ihhihihhih

men daniel utrykker sig også ind i mellem mor er fjollet

Åh ja vil selv. Men til tider sidder hun også bare i sofaen og piver efter noget der er to meter væk.
Åh de kære små. Hvor bliver det hurtigt store altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.