Vil lige ønske jer alle en god aften.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2009

Tina2

Eva skriver:

Ja, det kunne sørme have været hyggeligt...Ih, det er da også træls at så mange af jer skønne tøser bor helt derover...smiler-
Knus..

Ja, det ku være fedt lige at ku smutte sammen ind imellem, men det er jo lidt langt at køre lige for en fest

Nu må jeg hellere komme i kassen, sov kun godt 4 timer i nat (nærmere formiddag, da jeg først sov kl. 6) så jeg er ved at være pænt træt

Har været i Thisted og hente ungerne iaften, og så var vi ude at spise stegte ål med mine forældre, sad med udsigt over Limfjorden, det var bare hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Ja, det ku være fedt lige at ku smutte sammen ind imellem, men det er jo lidt langt at køre lige for en fest

Nu må jeg hellere komme i kassen, sov kun godt 4 timer i nat (nærmere formiddag, da jeg først sov kl. 6) så jeg er ved at være pænt træt

Har været i Thisted og hente ungerne iaften, og så var vi ude at spise stegte ål med mine forældre, sad med udsigt over Limfjorden, det var bare hyggeligt

Sov dejligt søde Tina..kan mærke helt igennem skærmen hvor glad og høj du er efter en god aften...så skønt for dig...
Lyder til du har haft en skøn dag i dag også...
Sov dejligt og længe...
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.