Endnu et test-spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

894 visninger
21 svar
1 synes godt om
11. september 2013

Anonym trådstarter

Hej.

Har lige et måske underligt spørgsmål: Hvorfor bliver bliver T feltet ikke hvidt igen? Syntes jeg bestemt det et blevet de andre gange, uden at være 100% sikker

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Hej.

Har lige et måske underligt spørgsmål: Hvorfor bliver bliver T feltet ikke hvidt igen? Syntes jeg bestemt det et blevet de andre gange, uden at være 100% sikker

Den skal nok ligge lidt længere, det ligner en test der lige er taget Ellers er der nok kommet for meget urin på. 

Anmeld

11. september 2013

Anonym trådstarter

Mor1991 skriver:

Den skal nok ligge lidt længere, det ligner en test der lige er taget Ellers er der nok kommet for meget urin på. 

Den har lagt over 5 min. - Nej det er der ikke, bruger altid en plastik kop til at tisse i også, "stikke på deri"

Anmeld

11. september 2013

Frk. Petersen

Anonym skriver:

Den har lagt over 5 min. - Nej det er der ikke, bruger altid en plastik kop til at tisse i også, "stikke på deri"

Jeg vil sige den er negativ.

Anmeld

11. september 2013

Lukas&Liam<3

Jeg vil ikke sige den er negativ. Ville mere mene at den var ugyldig /: jeg ville tage en ny hvis jeg var dig.

Anmeld

11. september 2013

Anonym trådstarter

Dette er efter ca. 45 min.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. september 2013

Anonym trådstarter

Maria&Lukas skriver:

Jeg vil ikke sige den er negativ. Ville mere mene at den var ugyldig /: jeg ville tage en ny hvis jeg var dig.

Hva så når det ikke er med morgen urin? - Har kun taget testen da jeg skal til læge her til formiddag og have min sidste vaccine mod livmoder-halskræft. De vidste da jeg startede på dem at vi var ved projekt baby, og skulle derfor teste inden jeg skal vaccineres.

Anmeld

11. september 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Så vil jeg sige den er ugyldig

Anmeld

11. september 2013

Lukas&Liam<3

Anonym skriver:

Hva så når det ikke er med morgen urin? - Har kun taget testen da jeg skal til læge her til formiddag og have min sidste vaccine mod livmoder-halskræft. De vidste da jeg startede på dem at vi var ved projekt baby, og skulle derfor teste inden jeg skal vaccineres.

Jeg har sagtens kunne teste positiv uden morgen urin. Men det er vidst forskelligt også alt efter hvor langt du er.

Anmeld

11. september 2013

Anonym trådstarter

Maria&Lukas skriver:

Jeg har sagtens kunne teste positiv uden morgen urin. Men det er vidst forskelligt også alt efter hvor langt du er.

Okay, måske jeg skulle spørger derude, inden jeg får vaccinen? :/

Hvis det "gik efter bogen" skulle jeg nemlig slet ikke teste i dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.