Børnesår, herpes eller hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.661 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. september 2013

majba

Var igår overbevist om det var børnesår og har smurt med mod børnesår. Men er nu blevet i tvivl?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

stjernehimmel

jeg tror det er børnesår... evt stafalikokker.... tror du skal kontakte lægen og evt sætte et plaster over for at det ik smitter andre eller andre steder for en sikkerheds skyld.....

Anmeld

10. september 2013

majba

stjernehimmel skriver:

jeg tror det er børnesår... evt stafalikokker.... tror du skal kontakte lægen og evt sætte et plaster over for at det ik smitter andre eller andre steder for en sikkerheds skyld.....

Kan godt se billede er lidt dårligt! Mange tak! 
Der er ligesom kommet en hård "kant" på blænerne. 

Anmeld

10. september 2013

stjernehimmel

majba skriver:

Kan godt se billede er lidt dårligt! Mange tak! 
Der er ligesom kommet en hård "kant" på blænerne. 

jeg har for nogle mdr siden haft et forkølsessår under låben der startede sådan.... ser ud som om der er gul skorpe på???

ville putte plaster på og smutte til doktor imorgen bare for en sikkerheds skyld....

Anmeld

11. september 2013

majba

majba skriver:

Var igår overbevist om det var børnesår og har smurt med mod børnesår. Men er nu blevet i tvivl?

Flere der kan hjælpe? :-)

Anmeld

11. september 2013

Weber

majba skriver:

det ligner børnesår for mig, da jeg havde det sidst kunne creme ikke klaredet. var igennem 3 salver og 2 pillekurer.

jeg ville helt sikkert sætte plaster over og undgå smitte og så et smut til læge og få det podet

Anmeld

11. september 2013

majba

Weber skriver:

det ligner børnesår for mig, da jeg havde det sidst kunne creme ikke klaredet. var igennem 3 salver og 2 pillekurer.

jeg ville helt sikkert sætte plaster over og undgå smitte og så et smut til læge og få det podet

jeg dækkede det med en omgang makeup Idag. Altså, lidt pæn må man godt se ud på skole ;-) 

har nu fået to røde prikker mere på kinden, så kontakter helt klart lægen imorgen og beder om en akut tid :-kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.