Tror ikke jeg elsker ham mere??...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.351 visninger
3 svar
4 synes godt om
10. september 2013

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg ikke rigtig ved om jeg elsker min kæreste mere. Vi har været sammen i 9 måneder og bor samme.
Jeg har børn sammen med min eks kæreste som jeg var sammen med i nogle år.
Vi gik fra hinanden for over et år siden (anden gang skal det lige siges) Og vi gik fra hinanden på en rigtig træls måde med en masse skænderier og vi fik aldrig afsluttet vores forhold på en ordenlig måde.

Jeg mødte så min nye kæreste og vi tog det stille og roligt og lærte hinanden at kende og så fandt vi bare sammen. Jeg havde et hus i forvejen med min eks som min nye kæreste købte sig ind i og vi har også haft det rigtig godt, indtil for en måneds tid siden. Det er ligesom om at mine følelser for ham forsvinder lige så stille og alt hvad han gør irritere mig. Han gør ALT for mig og mine børn og VIL gøre alt for os men jeg begynder bare og se ham mere og mere som en ven. Jeg kan ikke have sex med ham fordi han ikke tænder mig mere, jeg siger næsten aldrig at jeg elsker ham mere fordi det føles 'forkert' på en eller anden måde, jeg vil ikke ligge tæt på sofaen og hygge fordi jeg generelt bare ikke har lyst. Jeg har slet ikke lyst til ham og jeg tror måske at det er fordi han ikke lige er den kønneste på jorden. Han er en mega modsætning af hvad jeg normalt falder for men han har alligevel været en fantastisk kæreste. Jeg kan bare ikke se ham som min kæreste mere lige nu

Det værste af det hele er faktisk at jeg enormt gerne vil være sammen med min eks kæreste igen. Jeg tænker på ham hver dag og vil have kontakt med ham hver dag. Det skyldes nok at vi har børn sammen men alligevel...

Hvad gør jeg lige??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

UngFar

<>[Besked slettet af Baby.dk]

Anmeld

10. september 2013

justagirl

Har selv haft det sådan, og jeg slog også op.. men han fik mig til at indse det var mig og ham der høre sammen.. jeg sov derefter hos en veninde og tænkte over tingene...

at se en man elsker og alligevel være så forvirret græde som

aldrig før.. krumme sig sammen... være helt uden af den.. ved man bare at personen virkelig elsker en.. jeg blev ved med at tænke tankerne.. hvor står jeg uden ham.. hvad skal der ske i fremtiden.. og hvad sker der hvis jeg bliver her..

jeg valgte at blive trods min periode som din.. hvor alt irretere en.. man har ikke lyst til sex eller noget.. man har bare lyst til at smutte fra det hele.. og tænker på en gammel eks eller gammel flirt.. man vil være sammen med.. men giv det noget tid.. ta en snak med ham! find ud af det sammen..

jeg ved nu, at havde jeg gået den aften.. havde jeg begået mit livs største fejltagelse! .... nu efter 1 år efter. venter vi os vores 1 barn sammen!

der er en grund til det bliver til ekskærester! håber du finder ud af det!

Anmeld

10. september 2013

lo2

hvad vil du gøre vis kæreste, læser det her. det er best du siger det til ham som det er, og få en lang snak om det hele..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.