Uh altså hvis jeg skal starte fra bunden af, så har mine svigerforældre det med at kommentere nogle ting vi indimellem har stående, feks nye ting, bla nogle ispakkede sæder til gyngestativet da de ikke er store nok endnu og stadig bruger sansegyngen og babygyngen

vi havde også en ny løbecykel liggende som var en gave, vi har fået.
Vi fik gaven for længe siden men vires søn var alt for lille da den er fra 3 år, vi gav ham så den han bruger nu som de kan bruge fra ca 1.5/2 år og op og den er han rigtig glad for. Planen var at lillesøster skulle arve den til forår/sommer næste år og vores ældste skulle have den nye løbecykel og gøre lidt ud af det så han synes det ville være ok at søster fik hans.
Nu ryddede svigerfar og min mand op i skuret og en dag vi var derude så jeg så min søn komme på en alt for stor men flot ny løbecykel, jeg ikke havde set før, ( kunne ikke huske præcist hvordan vores så ud og billedet var også en del anderledes, da den var flot kraftig i farven modsat billedet hvor den så meget mat ud pg det gule nærmest lignede træ) jeg sagde at det var da en flot løbecykel og svigerfar siger så, ja den er da inde fra jer af den stod jo bare og så samlede jeg den. Fik kort fortalt hvorfor og at det var meningen men han fejede det hen og blev så ked af at hans nye løbecykel nu var taget i brug, fik ridser allerede fordi den er alt for stor og bare havde glædet mig til den overgang mellem cyklerne. Og er sådan set også ret træt af de bare tog noget uden at spørge, de kunne jo ikke vide om det var en julegave (var det ikke da han fik den til fødselsdag da han blev 1) men er bare så træt af de bare tager, ikke første gang det er sket og ved ikke hvordan jeg når ind til dem på en pæn måde, har sagt det på en pæn måde flere gange, hentydet, talt ligeud, knap så pænt og overvejer snart et hys anfald. Så vred over de bare har taget cyklen og ødelagt det. Overvejer at hente den og så gemme den og håbe han til foråret har glemt at han legede med den hos farmor og farfar
Så trels man så ikke kan gemme billige julegaver, for så bruger de dem bare hos farmor og farfar
Anmeld