Spændt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

960 visninger
11 svar
8 synes godt om
10. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg er gået to dage over nu, så jeg er ved at være ret spændt ..
Vi prøver ikke sådan rigtig .. Men har alligevel haft tre 'uheld' i den her periode .. Lidt vildt hvis det lykkedes første gang ..

Hvis nogle kan gætte hvem jeg er, så lad venligst være at skrive det

Vi er på ferie lige nu, sammen med mine forældre, så jeg kan ikke rigtig teste .. Vi er hjemme natten til søndag .. Synes det er lang tid at vente HVIS altså ikke jeg begynder at bløde inden ..
Overvejer lidt at teste imorgen aften når jeg skal ud og spise med kæresten alene .. Der passer mormor og morfar vores datter .. Men det er sgu også lidt nederen at gøre det på en restaurant?

Nå.. Måtte bare ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

Manna

Anonym skriver:

Vi prøver ikke sådan rigtig .. Men har alligevel haft tre 'uheld' i den her periode .. Lidt vildt hvis det lykkedes første gang ..

Vi er på ferie lige nu, sammen med mine forældre, så jeg kan ikke rigtig teste .. Vi er hjemme natten til søndag .. Synes det er lang tid at vente HVIS altså ikke jeg begynder at bløde inden ..
Overvejer lidt at teste imorgen aften når jeg skal ud og spise med kæresten alene .. Der passer mormor og morfar vores datter .. Men det er sgu også lidt nederen at gøre det på en restaurant?

Det er da vildt spændende.
Jeg kunne ikke vente.
..men hvis du så tester på ferien og den er negativ, vil det så ødelægge ferien?
Jeg kunne da sagtens forestille mig, at man kunne lave noget særligt romantisk ud af at skulle teste sådan en aften. Det ville I aldrig glemme
Jeg ville ikke gå alene ud på toilettet og teste, men skaffe en tæt beholder og så gå et dejligt sted hen sammen hvor I kan være alene og så se hvad den siger....

Held og lykke - selvom I ikke prøver rigtigt

Anmeld

10. september 2013

Anonym trådstarter

Manna skriver:

Det er da vildt spændende.
Jeg kunne ikke vente.
..men hvis du så tester på ferien og den er negativ, vil det så ødelægge ferien?
Jeg kunne da sagtens forestille mig, at man kunne lave noget særligt romantisk ud af at skulle teste sådan en aften. Det ville I aldrig glemme
Jeg ville ikke gå alene ud på toilettet og teste, men skaffe en tæt beholder og så gå et dejligt sted hen sammen hvor I kan være alene og så se hvad den siger....

Held og lykke - selvom I ikke prøver rigtigt

Tror ikke det ville ødelægge ferien.. Håber selvfølgelig at den er der, da jeg er ret så skruk, men forventer slet ingenting

Jeg tænkte på at tisse på pinden pakke den sammen, og så ikke kigge på den før vi begge kan .. Men det skal vel egentlig være inden 10 minutter eller hvordan det er

Anmeld

10. september 2013

Babiesontheway

Anonym skriver:

Køb testen, tag den med ud og spise, lidt inden i går, går du på toilet og tisser på pinden, putter den i pakken, og går ud til kæresten og i kigger :-) det burde du kunne nå på 5 min 

Anmeld

11. september 2013

Anonym trådstarter

Babiesontheway skriver:

Køb testen, tag den med ud og spise, lidt inden i går, går du på toilet og tisser på pinden, putter den i pakken, og går ud til kæresten og i kigger :-) det burde du kunne nå på 5 min 

Tror også det er dét vi gør .. Hvis altså ikke mens når at komme

Anmeld

11. september 2013

Babiesontheway

Anonym skriver:

Tror også det er dét vi gør .. Hvis altså ikke mens når at komme

Krydser alt jeg har

Anmeld

11. september 2013

Anonym trådstarter

Babiesontheway skriver:

Krydser alt jeg har

Tak

Anmeld

11. september 2013

Sijac

Uh hvor spændende

Krydser hvad jeg kan og ser spændt frem til en update

Anmeld

12. september 2013

Anonym trådstarter

Update stadig ingen mens ..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. september 2013

Sijac

Anonym skriver:

Update stadig ingen mens ..

Kan ikke se om den er negativ eller positiv, den er for langt væk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.