Hvad for en julekalender kan du bedst lig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken en skal jeg i gang med?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.598 visninger
16 svar
5 synes godt om
10. september 2013

Frk. Petersen

Det siger nok lidt sig selv..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

B&J

100% nr 1 den er alt for sød

Anmeld

10. september 2013

Frk. Petersen

B&J skriver:

100% nr 1 den er alt for sød

hehe det syntes min kæreste også.. Kan godt lide at pakkerne ikke kommer til at gå så meget indover billedet, som på nr 2

Anmeld

10. september 2013

B&J

Frk. Petersen skriver:

hehe det syntes min kæreste også.. Kan godt lide at pakkerne ikke kommer til at gå så meget indover billedet, som på nr 2

Nemlig har selv en der ligger med anders and. men ved slet ikke hvad jeg skal give i så små pakker så den kan holde eller hvor man køber de inge for der er ingen ringe på

Anmeld

10. september 2013

Frk. Petersen

Nemlig har selv en der ligger med anders and. men ved slet ikke hvad jeg skal give i så små pakker så den kan holde eller hvor man køber de inge for der er ingen ringe på

Du kan købe ringe i en hver hobby forretning vil jeg mene.. men man kan jo give mange ting.
Har faktisk lige snakket med min kæreste om det..
Det er jo forskelligt fra alder til alder men man kan fx give små slikpose, nogle m&m's i små pakker, viskelæder/blyanter, et skrabelod, noget små pynt til værelset, neglelak, et sæt øreringe.. der er mange muligheder.. og hvis ens barn har en dille de er hoppet med på, som fx hello kitty så kunne man give en masse af det.. Kun fantasien sætter grænser

Anmeld

10. september 2013

B&J

Frk. Petersen skriver:

Du kan købe ringe i en hver hobby forretning vil jeg mene.. men man kan jo give mange ting.
Har faktisk lige snakket med min kæreste om det..
Det er jo forskelligt fra alder til alder men man kan fx give små slikpose, nogle m&m's i små pakker, viskelæder/blyanter, et skrabelod, noget små pynt til værelset, neglelak, et sæt øreringe.. der er mange muligheder.. og hvis ens barn har en dille de er hoppet med på, som fx hello kitty så kunne man give en masse af det.. Kun fantasien sætter grænser

okay jamen har været i vores hobby butikker

vores er en dreng så alt det pigede ryger og han kan ikke lig små slik poser såå ja det er nok lidt større gaver igår og den fine julekalender på blive i kælderen

Anmeld

10. september 2013

Rødhætte

Frk. Petersen skriver:

Det siger nok lidt sig selv..

Nr 1

Anmeld

10. september 2013

MorDk

10. september 2013

Frk. Petersen

B&J skriver:

okay jamen har været i vores hobby butikker

vores er en dreng så alt det pigede ryger og han kan ikke lig små slik poser såå ja det er nok lidt større gaver igår og den fine julekalender på blive i kælderen

hehe ja så er han da lidt svær.. men så kunne det stadig være skoleting, måske en bil eller sådan hehe men det lyder også dejligt..

Anmeld

10. september 2013

B&J

Frk. Petersen skriver:

hehe ja så er han da lidt svær.. men så kunne det stadig være skoleting, måske en bil eller sådan hehe men det lyder også dejligt..

ej ikke skole ting til en på 3½år

men jaa han var helt vild med pakke gaverne sidste år når han stod op til gaver fra nissen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.