Rengørings musik? Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
7 svar
2 synes godt om
10. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja måske en skør overskrift og et skørt spørgsmål, men hva slags musik høre i, når i gør rent?? 

Her ska det helst være noget med en lidt hurtig rytme, da jeg ellers ik rigtig ka komme i gang/ holde mig i gang!! Hader at rydde op og gøre rent, men det ska jo gøres en gang i mellem!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

Hvem?

StineW79 skriver:

Ja måske en skør overskrift og et skørt spørgsmål, men hva slags musik høre i, når i gør rent?? 

Her ska det helst være noget med en lidt hurtig rytme, da jeg ellers ik rigtig ka komme i gang/ holde mig i gang!! Hader at rydde op og gøre rent, men det ska jo gøres en gang i mellem!! Vh stine

Har det lige omvendt, elsker at gøre rent og nyde der er ryddet op - så radioen får fuld gang mindst en gang om dagen, når støvsuger og klud svinges

Så bare find din ynglingskanal også på med volumen

Anmeld

10. september 2013

StineW79

Hvem? skriver:

Har det lige omvendt, elsker at gøre rent og nyde der er ryddet op - så radioen får fuld gang mindst en gang om dagen, når støvsuger og klud svinges

Så bare find din ynglingskanal også på med volumen

Jeg hader at bruge tid på oprydning og rengøring, og ville seriøst godt betale mig fra det, men kærsten vil ik ha fremmede i huset når vi ik er hjemme. Men ja et rimeligt ryddet hjem, er bare dejligt!! 

Problemet med at høre radio, er alle de åndsvage reklamer som kommer hele tiden. Får fnider og bliver nød til at skifte kanal Vh stine

Anmeld

10. september 2013

Lucky05

StineW79 skriver:

Shaka loveless - dengang du græd.. 

Anmeld

10. september 2013

Hvem?

StineW79 skriver:

Jeg hader at bruge tid på oprydning og rengøring, og ville seriøst godt betale mig fra det, men kærsten vil ik ha fremmede i huset når vi ik er hjemme. Men ja et rimeligt ryddet hjem, er bare dejligt!! 

Problemet med at høre radio, er alle de åndsvage reklamer som kommer hele tiden. Får fnider og bliver nød til at skifte kanal Vh stine

Hvad med at lave en playliste på computeren?

Anmeld

10. september 2013

Kay

noget med god rytme... plejer at gå på spotify og finde det jeg er i humør til og så bare fuld gass... 

Anmeld

10. september 2013

stjernehimmel

som regl sætter jeg radion på kanal mama....

alt går bare nemmere med musik.....

ellers er det whomadewho, rasmus walter, moleko,pato siebenhaar....

men høre meget blandet

Anmeld

10. september 2013

StineW79

Hvem? skriver:

Hvad med at lave en playliste på computeren?

Ja det var et godt forslag! Tror jeg vil gå ind på youmusik og tá deres playliste..... Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.