Hvad synes du om denne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
7 svar
3 synes godt om
10. september 2013

sommerc

Profilbillede for sommerc

Jeg er simpeelthen helt vild med denne køredragt de Hummel... Min søn er 16 måneder, og bruger snart str 92.. ville i sige at han er for stor til denne dragt? Synes bare den er fed og sød... Og så nu hvor vejret bliver en smule koldere... Hvad sys i... Jeg er helt vild med den he he

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

sommerc

Profilbillede for sommerc

Altså er den for "baby" :-)

Anmeld

10. september 2013

Mini us

Den er fed.. Har købt den i lilla til vores kommende prinsesse

Anmeld

10. september 2013

Fuglemor

sommerc skriver:

Altså er den for "baby" :-)

Den er super sød. Vi har den i lilla til vores datter som har samme alder som din søn. Og den er god både som køre dragt men vi bruger den til vinter når hun puttes i barnevogn

Anmeld

10. september 2013

bøllen

sommerc skriver:

Jeg er simpeelthen helt vild med denne køredragt de Hummel... Min søn er 16 måneder, og bruger snart str 92.. ville i sige at han er for stor til denne dragt? Synes bare den er fed og sød... Og så nu hvor vejret bliver en smule koldere... Hvad sys i... Jeg er helt vild med den he he

Syntes Hummel laver MEGA fede ting. Og syntes bestemt ikke din dreng er for gammel / stor til køredragt. Det brugte vi selv meget.

Anmeld

10. september 2013

Mi&Mi

sommerc skriver:

Jeg synes, at når der er sådan nogle "øre" på, så passer dragten bedre til en baby

Anmeld

10. september 2013

l.kjoeller

sommerc skriver:

"ørerne" kan være lidt irriterende så kan godt være han bliver træt af dem. men fin er den. jeg har valgt at købe regnsæt med fleece i stedet i år. men hvis han er glad for fleece dragter kan det godt være han vil blive glad for den  

Anmeld

10. september 2013

Kløver

Vi har en lidt lignende i baby str tror den er 68 eller deromkring, som vores søn brugte, en af de foregående modeller, vildt sød der var ørerne bare ikke så store

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.