Jer der blev gravide ved første forsøg ved første barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

953 visninger
8 svar
1 synes godt om
10. september 2013

Anonym trådstarter

Hvor hurtigt gik det andenn gang med at blive gravide,?

Jeg blev gravid i første forsøg og regner sådan set ikke med at det bliver noget problem igen, selvom det jo selvfølgelig er nogle år siden. Jeg er 28 år. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

Jeg blev gravid i første forsøg og regner sådan set ikke med at det bliver noget problem igen, selvom det jo selvfølgelig er nogle år siden. Jeg er 28 år. 

Altså her var det stort set første forsøg - nåede at få en gang mens efter pillestop og blev så gravid. Og anden gang tog det 14 dage. Jeg var 21 da jeg blev gravid første gang. 

Anmeld

10. september 2013

baby012

Første forsøg første gang

første forsøg anden gang 

Anmeld

10. september 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

fik taget spiral ud, fik mens dagen efter... og første gang vi var sammen var der bid

Anmeld

10. september 2013

Anonym trådstarter

Okay ... Det lyder jo som om at når det gik let første gang, vil det også gøre det anden gang

Har faktisk heller ikke sådan tænkt over det kunne blive et problem, når nu det gik så let første gang, men blev alligevel nysgeriig

Anmeld

10. september 2013

l.kjoeller

1 graviditet 1 forsøg, anden gang 2 år ( vi fandt dog ud af min mand havde dårlig sædkvalitet) 

Anmeld

10. september 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Første "hug" både første, anden og tredje gang. Jeg var 22, 26 og 27 år. 

Anmeld

10. september 2013

TbCp

Anonym skriver:

Jeg blev gravid i første forsøg, første gang... 2. gang tog det lige et forsøg mere ... så her gik det stærkt begge gange

Anmeld

10. september 2013

Xolia

Anonym skriver:

Jeg var 23 da jeg blev gravid første gang - efter brug af Nuva-ring.

2. gang tror jeg der gik max 3-4 måneder, igen efter brug af Nuva-ring. Kan ikke huske det præcist. Der var jeg 25.

Nu er jeg gravid 3. gang, igen efter brug af Nuva-ring - dog ny far. Jeg er var 32 dag jeg blev gravid efter 2. forsøg.

Pøj pøj med det - men prøv ikke at tænk for meget, tror det er et trick der virker ;-)

-Xolia-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.