Har brug for at blive bekræftet af andre :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.196 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. september 2013

Anonym trådstarter

Hej damer

Nu skal i høre, har været sammen med min kæreste i 6 år, vi fandt sammen da jeg var 17.
Vi har sammen 2 børn på 2 og 4 år.
Før jeg fandt min kæreste, var der en del fyre, der synes at jeg så godt ud, og de kiggede efter mig osv.. Synes da det var fedt, men det var ikke det, der holdt min dag kørende.

Nu... Jeg føler mig ikke attraktiv, ingen kigger efter mig.. Jeg ved jeg har en kæreste, men føler bare, at jeg har brug for, at få at vide af andre, at de synes jeg ser godt ud.

Får kilden i maven og bliver glad, hvis en fyr f.eks. "Liker" mit profilbillede på facebook... Det sker bare SÅ sjældent, og det er da også åndssvagt at få det sådan over det.. 

Vores parforhold er fladt, føler ikke, at jeg tænder på ham mere. Har aldrig haft god sex Kan det måske være derfor jeg ønsker at blive bekræftet? ... Åh altså

Kunne IKKE finde på, at være min kæreste utro!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej damer

Nu skal i høre, har været sammen med min kæreste i 6 år, vi fandt sammen da jeg var 17.
Før jeg fandt min kæreste, var der en del fyre, der synes at jeg så godt ud, og de kiggede efter mig osv.. Synes da det var fedt, men det var ikke det, der holdt min dag kørende.

Nu... Jeg føler mig ikke attraktiv, ingen kigger efter mig.. Jeg ved jeg har en kæreste, men føler bare, at jeg har brug for, at få at vide af andre, at de synes jeg ser godt ud.

Får kilden i maven og bliver glad, hvis en fyr f.eks. "Liker" mit profilbillede på facebook... Det sker bare SÅ sjældent, og det er da også åndssvagt at få det sådan over det.. 

Vores parforhold er fladt, føler ikke, at jeg tænder på ham mere. Har aldrig haft god sex Kan det måske være derfor jeg ønsker at blive bekræftet? ... Åh altså

Anmeld

10. september 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Hej damer

Altså.... altså.......

1. lad være med at bedømme dig selv udfra om folk kan li dig, på facebook! Er det noget der gør dig ked af det, så er det på tide du slukker for computeren og kommer ud i det virkelige liv

Jeg liker ALDRIG profilbilleder fra dem der jævnligt ændre det - tit dem med andenæb, indsuget mave og bh med 6 X fyld og løftet øjenbryn ... Kan simpelthen ikke ha det i mit nervesystem

2. tror klart at den opmærksomheds du higer efter, er et tegn på din usikkerhed over dig selv /lavt selvværd... måske du skulle arbejde med den... for hvis du kan li dig selv, så kan alle andre også - incl. din mand og den slags selvtillid plejer at gi go sex i soveværelset

Anmeld

11. september 2013

Newsence

At du aldrig har haft god sex er lige så meget som måske mere din skyld end kærestens...

Har du fortalt du syntes sex ikke er godt? Husk at vi er forskellige hvad angår hvor vi skal "trykkes" for at det er godt...

Først skal du jo finde ud af med dig selv om du elsker ham og vil blive hos ham og have det til at fungere...

Hvis ja.

Måske kunne I finde hinanden igen hvis I sammen gik på opdagelse i din sexualitet...

ornaner en dag du er alene og find ud af hvor det er allerbedst... men husk at guide ham under sex, selvom det de første par gange er lidt aftændende.. gevinsten er så meget det værd..

En andne ting man kan er at udforske ting sammen: sex i det fri, swingerklup ( hvor i stadig KUN har sex med hinanden) eller evt. trekanter med ekstra pige eller mand eller endda firkanter..

At du vil bekræftiges handler om noget andet end sex: Kig ind i dig selv- hvorfor er du så usikker at du har behov for andres bekræftigelse? Hvorfor er det ikke nok at din kæreste syntes du er lækker ? Disse ting skal du så arbejde med.. Her er det svært at komme med råd før man ved hvad der stikker under...

I swinger verden får man masser af bekræftigelse som kvinde, men det redder ikke jeres forhold hvis I gør det derfor. Man invitere ALDRIG andre ind i sengen for at redde et forhold.. I kan snakke om hvad I har lyst til og lege med ideen men først skal du arbejde med dig selv og jeres indbyrdes forhold og sex..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.