Er forarget over min arbejdsplads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.128 visninger
13 svar
14 synes godt om
10. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg har det i forvejen ikke særlig godt på min arbejdsplads , og det skyldes ene og alene pga lederne . De er utrolige ligeglad med os medarbejderne, vi får ingen information , og bliver tit skældt ud for ingenting , fordi de er stressede og i pengenød.

Jeg arbejder som sosu assistent.

Jeg ringer ind i søndags , da jeg lige pludselig bliver akut syg , med voldsom hold i nakken og kan derfor ikke komme.
Vi er kun to i aftenvagten til 16 mennesker.

Min leder ringer så til mig efter jeg har meldt mig syg til personalet på afdelingen. Hun er meget utilfreds over at jeg ikke kan komme og st de skal til at kalde en vikar ind.
Hun siger ordret : kan du ikke bare komme og holde øje med de andre beboer ? Hvor jeg så siger : nej det kan jeg ikke , jeg kan ikke bevæge mig , og min makker skal da ikke lave alt arbejdet imens jeg bare skal sidde ..
Så siger hun : og hvad er det for noget at ringe og melde sig syg på sådan en søndag eftermiddag.
Jeg var vildt forarget over ar hun overhovedet kan finde på at sige sådan noget !
Hvad vil du have jeg skal gøre ?! Jeg kan ikke komme, sådan er det , farvel ! Og så lagde jeg på..

Er virkelig forarget og ked af over at hun skal behandle mig sådan . Man har da vel lov at være syg , når man er syg , og så kan det da være fuldstændig ligemeget om det er søndag .
Øv altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

dorismusse

Ring til din fagforening! Det er ulovligt!!!

God bedring :-)

Anmeld

10. september 2013

dorismusse

Anmeld

10. september 2013

Anonym trådstarter

dorismusse skriver:

Er du sikker , må de ikke det ?

Anmeld

10. september 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Din chef må ALDRIG ringe tl dig når du er syg....

Anmeld

10. september 2013

Mi&Mi

Anonym skriver: