Sovende børn er bare dejlige!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
5 svar
16 synes godt om
10. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kender i ik godt det med at man kommer sent hjem, sådan efter at ungerne er puttet? Man kigger lige ind til dem og de ligger bare og sover så dejligt, at man slet ik ka holde op med at stå og bare kigge på dem?? 

Man får helt lyst til at løfte dem op og gi dem et ordenlig knus og kæmpe mys, men det gør man jo ik, fordi man så godt ved at de vågner og tror der er fest.... 

Ja sådan har jeg det altid når jeg kommer sent hjem fra aftensvagt. Thea ligger altid på tværs og alberte ligger altid med rumpen lige i vejret, og de ser bare så dejlige ud!!  Elsker at kigge på mine sovende unger! Tosset, ja måske lidt!! Vh  stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
StineW79 skriver:

Kender i ik godt det med at man kommer sent hjem, sådan efter at ungerne er puttet? Man kigger lige ind til dem og de ligger bare og sover så dejligt, at man slet ik ka holde op med at stå og bare kigge på dem?? 

Man får helt lyst til at løfte dem op og gi dem et ordenlig knus og kæmpe mys, men det gør man jo ik, fordi man så godt ved at de vågner og tror der er fest.... 

Ja sådan har jeg det altid når jeg kommer sent hjem fra aftensvagt. Thea ligger altid på tværs og alberte ligger altid med rumpen lige i vejret, og de ser bare så dejlige ud!!  Elsker at kigge på mine sovende unger! Tosset, ja måske lidt!! Vh  stine

Åh ja sådan har jeg det også hver aften, når jeg går i seng.

Man står musestille for ikke at vække dem, men indeni smelter man

Adam sover også altid med rumpen i vejret, og Sabrina ligger med hovedet halvvejs på puden og med vidåben mund

Anmeld

10. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
PT skriver:

Åh ja sådan har jeg det også hver aften, når jeg går i seng.

Man står musestille for ikke at vække dem, men indeni smelter man

Adam sover også altid med rumpen i vejret, og Sabrina ligger med hovedet halvvejs på puden og med vidåben mund

Ja man står helt mussestille og holder vejret for ik at vække dem, mens man smiler stolt for sig selv, over det der lille perfekte menneske der ligger der og sover!! X

Anmeld

10. september 2013

Monski

StineW79 skriver:

Åh det er vidunderligt - jeg hår altid ind og kysser Anthon når vi selv går i seng og når jeg vågner om natten kigger jeg altid til ham

Anmeld

10. september 2013

Ciss

Det er noget af det bedste ved hele dagen. - bare at jeg savner dem, når jeg står og ser på at de sover.

Anmeld

10. september 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
StineW79 skriver:

Ja man står helt mussestille og holder vejret for ik at vække dem, mens man smiler stolt for sig selv, over det der lille perfekte menneske der ligger der og sover!! X

Præcis x

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.