Hvilken flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
11 svar
10 synes godt om
9. september 2013

annec

Hvilken flyverdragt skal jeres have i år? :-)
Syntes virkelig det er svært at finde ud af, og har kun prøvet et enkel år med flyverdragt, og det var Hummel. Dog var vi ikke helt tilfredse

Så kom meget gerne med jeres erfaringer ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

L&V

annec skriver:

Syntes virkelig det er svært at finde ud af, og har kun prøvet et enkel år med flyverdragt, og det var Hummel. Dog var vi ikke helt tilfredse

Hummel er os testet ret dårlige faktisk Her sværger vi til reima tec

Anmeld

9. september 2013

Millea

Nu bliver vores dreng først født til januar, og skal bare have uld og en voksi - men jeg har bare hørt flere af mine veninder tale godt om Whaet s outdoor, flyverdragter osv... 

Og så er det dansk design, pænt og enkel (syntes jeg) 

Anmeld

9. september 2013

De3Guldklumper

annec skriver:

Sværger til Reima Tec.

Har også hørt godt om Molo.

Anmeld

9. september 2013

modesty

Jeg har undersøgt det ret nøje, og de mærker jeg konsekvent hører bedst om, er Reima, Ver de Terre, Mini a Ture og Molo.

Anmeld

9. september 2013

Vik

Vi har købt Hummel igen i år. Haft den også sidste vinter og var super glad for den. Datteren var varm og tør

Anmeld

9. september 2013

K&S

annec skriver:

Vi er på 3. sæson med Mikk-Line 

Anmeld

9. september 2013

Mamalou

annec skriver:

Min søn har to. En Molo, som er flyverdragten fra sidste år. Den starter han ud i, da den egentlig passer ham, men ikke hele vinteren. Når han rykker ud af den, så har jeg en Danefæ hængende i skabet. Molo'en var jeg rigtig tilfreds med sidste år. Ingen klager over den! Jeg har kun købt Danefæ'en fordi den var rigtig billig, ingen erfaringer endnu Reima går man heller ikke galt af

Vh. Louise

Anmeld

9. september 2013

Skouboe

Til små anbefaler jeg Reima. Til mine piger på 3 & 4½ har jeg købt Didriksons i år.

Anmeld

9. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea får en molo rainbow flyverdragt i år. Har hørt så meget godt om den, og det var den eneste hu. Var vild med!

Alberte får en thiket to haven. Den har vi været meget tilfreds med til thea. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.