Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
annec skriver: Hvilken flyverdragt skal jeres have i år? :-) Syntes virkelig det er svært at finde ud af, og har kun prøvet et enkel år med flyverdragt, og det var Hummel. Dog var vi ikke helt tilfredse Så kom meget gerne med jeres erfaringer ;-)
Hvilken flyverdragt skal jeres have i år? :-) Syntes virkelig det er svært at finde ud af, og har kun prøvet et enkel år med flyverdragt, og det var Hummel. Dog var vi ikke helt tilfredse Så kom meget gerne med jeres erfaringer ;-)
Nu bliver vores dreng først født til januar, og skal bare have uld og en voksi - men jeg har bare hørt flere af mine veninder tale godt om Whaet s outdoor, flyverdragter osv...
Og så er det dansk design, pænt og enkel (syntes jeg)
Jeg har undersøgt det ret nøje, og de mærker jeg konsekvent hører bedst om, er Reima, Ver de Terre, Mini a Ture og Molo.
Vi har købt Hummel igen i år. Haft den også sidste vinter og var super glad for den. Datteren var varm og tør
Vi er på 3. sæson med Mikk-Line
Min søn har to. En Molo, som er flyverdragten fra sidste år. Den starter han ud i, da den egentlig passer ham, men ikke hele vinteren. Når han rykker ud af den, så har jeg en Danefæ hængende i skabet. Molo'en var jeg rigtig tilfreds med sidste år. Ingen klager over den! Jeg har kun købt Danefæ'en fordi den var rigtig billig, ingen erfaringer endnu Reima går man heller ikke galt af
Vh. Louise
Til små anbefaler jeg Reima. Til mine piger på 3 & 4½ har jeg købt Didriksons i år.
Thea får en molo rainbow flyverdragt i år. Har hørt så meget godt om den, og det var den eneste hu. Var vild med!
Alberte får en thiket to haven. Den har vi været meget tilfreds med til thea. Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128